וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני: "אדריאטית? מכרתי את האוטו"

27.5.2011 / 14:32

מכבי תל אביב המשיכה בחגיגות האליפות עם הרמת כוסית. פניני מצא זמן להתבדח: "נהיה יומיים בבית, שבועיים בחו"ל"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

חגיגות האליפות ה-49 של מכבי תל אביב נמשכו היום (שישי) בהרמת כוסית במלון "קראון פלאזה". אחרי לילה בו הצהובים אכלו, שתו ורקדו ביד אליהו ובמסעדת 206, הם התייצבו למסיבת סיכום העונה. לאירוע הגיעו ראשי מכבי: אודי ושי רקנאטי, דיוויד פדרמן, שמעון מזרחי והמנכ"ל אלי דריקס, המאמן דיוויד בלאט, הצוות המקצועי והשחקנים פרט לסופוקליס שחורציאנטיס, ששב ליוון.

"עוד לא התאוששנו מהחגיגות", אמר ליאור אליהו. "אבל זה סוף עונה, יצאנו לחופשה וזו ההנאה האמיתית. מה יהיה בעונה הבאה? הקלישאה אומרת שהרבה יותר קשה להישאר בטופ מאשר להגיע לשם. אך מכבי היא מכבי, תמיד שואפת להגיע הכי רחוק שאפשר. אני מקווה שנשחזר עונה יפה כזאת, אך הפעם עם אליפות אירופה".

גיא פניני הוסיף: "באופן אישי, ירד המון לחץ אחרי מה שקרה בעונה שעברה. שנה שלמה חיכיתי לרגע הזה והיו הרבה פעמים שפתאום אתה נזכר ברגע הנורא מהעונה שעברה. אנחנו מאוד מאושרים, בעיקר בגלל שהדרך הייתה מאוד מיוחדת וטובה. שיחקנו טוב לאורך השנה. חווינו פה ושם ירידה, אבל ממש לא משהו דרסטי".

פניני התייחס גם לעובדה שהקבוצה תשחק בעונה הבאה גם בליגה האדריאטית: "זאת תהיה פעם ראשונה בשבילי ואני לא יודע איך אעבור את זה", אמר והוסיף בחיוך: "מכרתי את האוטו ויצאתי מהחוזה של הדירה. יומיים אצל ההורים, שבועיים בחו"ל".

דייויד בלו אמר: "לא ישנתי כל כך הרבה אחרי החגיגות שהיו לנו ולא ממש התאוששתי. חם היום, אבל האירוע נחמד מאוד. מצאתי מקום מוצל, מאוד נחמד לפגוש את כולם כאן. הנסיבות מאוד משמחות כי זכינו באליפות אתמול, זה הצ'אנס להגיד שלום ולהיפרד מכולם. קצת מוזר שאין מחר אימונים, כי זה מוזר לשוב הביתה לאחר תשעה חודשים ביחד. זו תחושה מוזרה. אבל הייתה עונה נפלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully