וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני בונדר המריא לרוסיה כדי לחתום בנובגורוד

מגן הפועל תל אביב צפוי לחתום לשלוש עונות תמורת 1.4 מיליון יורו. אלי גוטמן: "אם אניימה לא היה נפצע, היינו זוכים בדאבל"

מיד לאחר הזכייה בגביע המדינה, הצהיר מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, כי לא יאמן בעונה הבאה את המועדון, ובכל מקרה הוא יפנה להצעות אחרות, אך לא מהארץ. החגיגות של גוטמן, שהגיע לקבוצה בעת שהיא הייתה במקום האחרון לפני שלוש שנים וחצי, שחררו הרבה לחץ אצל המאמן שעבר עונה לא פשוטה עם הנהלה מסוכסכת שהקשתה על המועדון להשיג יותר. ובינתיים דני בונדר טס הבוקר לחתום בוולגה ניז'ני נובגורוד הרוסית. המגן יחתום לשלוש שנים תמורת 1.4 מיליון יורו.

"אין קשר בין העזיבה שלי לבין עזיבות השחקנים", הצהיר גוטמן בראיון לגלי צה"ל. "הבסיס של הפועל תל אביב הוא טוב יותר מהמקום שהגעתי אליו לפני שלוש שנים. בנינו את הקבוצה לתפארת. יש שחקנים טובים בקבוצה. צריך להביא שוער זר וכמובן שני ישראלים טובים, וקדימה לדרך. יוסי יודע בדיוק מה צריך להביא, התחלתי יחד איתו לגבש דעה בנושא".

גוטמן הבהיר ששום הצעה בארץ לא תפתה אותו לאמן בעונה הבאה, ומסביר: "אני לא מתכוון לאמן פה בארץ כרגע. אני עדיין מאמין שאקבל הצעה שתגרום לי לאמן בחו"ל. גם אם זה לא יקרה, אני צריך מנוחה לנפש שלי. הפעם אני הולך עם מה שאני מרגיש. אומוניה ניקוסיה, שהיא מחזיקת הגביע הקפריסאי, התעניינה. הם היו פה כבר פעמיים, אבל זה לא הכיוון שלי".

על האפשרות שידריך את הנבחרת, אמר: "אבי לוזון אמר באיזשהי אמירה תוך כדי העונה שאלי גוטמן מועמד. אין לי על מה להתבסס ואני טוען שמה שצריך לקרות יקרה. אני לא יושב ולא ממתין, אני רוצה חופש עכשיו. כמובן שאם תבוא הצעה מלהיבה מאירופה, המנועים יתחילו לעבוד בפול טורבו, אבל עד אז אני רוצה לנוח".

"מאמין שטביב ייתן ליוסי את החומר להצליח"

גוטמן נשאל בראיון אם הוא אינו מצטער על כך שנקט צד בסכסוך בין הבעלים מוני הראל ואלי טביב, והבהיר: "אני בגיל שאני אומר את מה שאני חושב. לא רציתי לפגוע באף אחד. אמרתי שמוני הראל הרבה יותר גמיש וקל למאמן כדורגל בהבאת שחקנים. כשאתה בא אליו ואומר לו שיש שחקן פלוני אלמוני, הוא בודק, חוזר אליך ומחליט. אצל אלי זה יותר קשה". לשאלה האם כדאי לאבוקסיס לאמן בשל העובדה שלפחות כרגע נראה שהקבוצה הולכת לטביב, הוא הוסיף: "אלי טביב אמר שהוא רוצה להחזיר את האליפות הביתה. אני מאמין שהוא ייתן ליוסי את החומר להצליח. אלי רוצה להביא שחקנים, הוא אמר לי את זה. אני מוכן לייעץ ולהביא את דעתי".

גוטמן נשאל אם יש סיכוי שיאמן את מכבי תל אביב, שם עניין הבעלות ברורה יותר, והשיב: "תמורת שום סכום בעולם לא אעשה את המעבר למכבי תל אביב. כולם מכירים את החיבור שלי עם אוהדי הפועל תל אביב. אני יכול להגיע יום אחד אחרי שנות צינון, אבל לא מיד".

בסיום הראיון התייחס גוטמן לעזיבה הצפויה של וינסנט אניימה, והצהיר: "אם אניימה לא היה נפצע, הפועל תל אביב הייתה זוכה בדאבל. בינואר כשהגיעו בקשות לשחרר שחקנים כמו דגלאס דה סילבה, באתי ואמרתי שישחררו את מי שרוצים, רק לא את וינסנט. הוא העוגן, הוא הביטחון. כשהוא שם, כולם יודעים שיש על מי לסמוך. הוא עצר לבד את מכבי חיפה לבד בקרית אליעזר. הפציעה הזו מבחינתי הייתה הדבר המשמעותי בעובדה שלא זכינו באליפות. הוא נפצע עוד בהיותי שוכב בבית אחרי התקף לב. אולי עשיתי טעות כשלא אפשרנו לו לנוח. כל מי שפקפק בפציעה שלו, צריך לבוא ולבקש סליחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully