וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר: "לא חושב שתומר חמד יישאר"

25.5.2011 / 14:37

נשיא מכבי חיפה צוטט בסקוטלנד לגבי השחקן המבוקש בריינג'רס. אלישע לוי לשחקנים: "זכרו את ההפסד בגמר 2009"

מאמן מכבי חיפה אלישע לוי הודיע היום (רביעי) לשחקניו כי ההרכב שיפתח בגמר הגביע מול הפועל תל אביב (20:45, ערוץ 10 וספורט5 HD) יהיה זהה לזה ששיחק ברוב משחקי הפלייאוף. המשמעות היא שולדימיר דבאלישווילי ותומר חמד יפתחו יחד בחוד בעוד עידן ורד יחכה להזדמנות מהספסל.

לוי קיים אסיפה לשחקניו בבית המלון בו שוהה הקבוצה ואמר להם: "אנחנו מכירים את הפועל תל אביב טוב מאוד. מדובר באותה קבוצה שניצחה אותנו 1:4, אבל למרות שהם קבוצה מצוינת, הפעם הם מגיעים בכושר פחות טוב ואנחנו בכושר טוב יותר. לגביע יש חוקים משלו ואני מבקש שלא תרוצו סתם קדימה. אנחנו צריכים לבוא חזקים ומפוקסים".

המאמן הזכיר לשחקניו את גמר גביע המדינה ב-2009, בו הפסידה הקבוצה 2:1 לבית"ר ירושלים אחרי שזכתה באליפות: "זכרו מה קרה לפני שנתיים, איך נכנסנו לפיגור 2:0. המפתח זה הגנה טובה שנתנה לנו ניצחונות במשחקים האחרונים".

לאסיפה הגיע גם הנשיא יעקב שחר שאמר לשחקנים: "יש לכם הרבה סיבות לנצח והסיבה העיקרית היא יום ההולדת ה-22 של עידן ורד. תנו לו מתנה ותנצחו בשבילו. אנחנו צריכים להמשיך את הביחד שלנו. זה הביא ללא מעט הישגים השנה".

בסקוטלנד דווח היום (רביעי) כי האלופה גלזגו ריינג'רס תפנה בקרוב רשמית לחלוץ תומר חמד. כזכור, הסקאוט הראשי ג'ון בראון הגיע לחזות בשחקן והעביר רשמים חיוביים למנג'ר אלי מקויסט, שרוצה לצרפו. יעקב שחר צוטט בעיתון "גלזגו איבנינג טיימס" כאומר: "אנחנו יודעים שתומר עומד לעזוב. יש לו הצעה מחו"ל, אנחנו הצענו לו להישאר, אבל אני לא חושב שהוא יישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully