וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס שוקל לעזוב את מכבי תל אביב

25.5.2011 / 14:15

למרות שדיוויד בלאט היה רוצה להמשיך לעבוד איתו, עוזר המאמן מעדיף להפוך למאמן ראשי במקום אחר. הוגשה הצעה לפרקינס

עוזר מאמן מכבי תל אביב, גיא גודס, שוקל לסיים את תפקידו ולעזוב את הקבוצה. במועדון מעריכים את גודס והמאמן דיוויד בלאט היה רוצה להמשיך ולעבוד איתו גם בעונה הבאה, אך גודס מחזיק במספר הצעות מקבוצות אחרות ונוטה להפוך למאמן ראשי במקום אחר. נכון להיום לגודס יש הצעות מחמש קבוצות, כולל קבוצה בכירה בליגת העל. בכל מקרה, הוא היה חתום לעונה אחת בלבד במכבי תל אביב.

מכבי תל אביב מנסה לסיים את מצבת השחקנים שלה בשלב מוקדם, ולוואלה! ספורט נודע כי ביומיים האחרונים הועברה טיוטת חוזה חדש לגארד הפצוע דורון פרקינס. מדובר בסכום נמוך יותר מזה שהוצע לגארד לפני שנפצע.

החוזה הוא כאמור לשנתיים, כאשר הסכום שאותו מציעה מכבי תל אביב לפרקינס לפרק הזמן הזה הוא 900 אלף דולר ברוטו. על פי החוזה, אם פרקינס יצליח לשחזר את יכולתו בעונה הקרובה, יקפוץ חוזהו בעונה שאחריה לכ-800 אלף דולר לעונה. בשורה התחתונה, אם השחקן יספק את הסחורה, שכרו יהיה בעצם 1.25 מיליון דולר ברוטו לשנתיים. עם זאת, לפני כשלושה חודשים הציע המועדון לשחקן חוזה בסך 600 אלף דולר נטו לעונה, והפציעה שלו הורידה בסופו של דבר את הסכום. שכרו של פרקינס העונה עמד על 345 אלף דולר נטו.

עוד נודע כי בקבוצה מרוצים מקצב ההחלמה של הגארד וגורם בקבוצה אף מעריך כי פרקינס ישוב לשחק בדצמבר, מוקדם מהצפוי. פרקינס אמור לעבור במהלך הקיץ תהליך שיקום בארצות הברית.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במכבי תל אביב בודקים את האופציה להחתים את ג'ייסי קארול (29, 1.88 מ') מגראן קנאריה. במכבי תל אביב מנסים בימים האחרונים להפעיל על צ'אק אידסון בכדי שימשיך בקבוצה, אולם הצדדים עדיין לא הגיעו לעמק השווה. ההנהלה אף נפגשה עם סוכנו האמריקאי של השחקן בזמן טורניר הפיינל פור בברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully