וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 24.5

מתכוננים לעונת 2011/12: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* הקשר אנדראה פירלו חתם לשלוש שנים ביובנטוס. לאחר 10 שנים במילאן ועם רזומה גם באינטר, ישלים קשר נבחרת איטליה לשעבר שזכה עימה בגביע העולם ב-2006, משחק בשלוש הגדולות של הכדורגל האיטלקי.

* מאמן ולנסיה אונאי אמרי האריך את חוזהו בקבוצה והוא יעמוד על הקווים עד ליוני 2012. שחקן הרכש הראשון שלו הוא הבלם הצרפתי אדיל ראמי, שהעברתו מליל הושלמה.

* אתלטיק בילבאו רכשה תמורת סכום המוערך בכ-7.5 מיליון יורו את הקשר הבאסקי של סראגוסה, אנדר הררה. הצעיר בן ה-21 חתם על חוזה לחמש שנים וכבר הוצג בסן מאמס.

* אספניול, שאיבדה את חוסה קאייחון לטובת ריאל מדריד, פיצתה על כך עם צירופם של האורוגוואים חואן אלבין (חטאפה) ואדריאן לונה (ספורטינג ליסבון) בהעברות חופשיות. שניהם סיכמו על חוזים לחמש שנים.

* מלבד אלבין, גם הקפטן מאנו דל מוראל עוזב את חטאפה. דל מוראל חתם על חוזה לארבע שנים בשורות סביליה, ומצטרף שם לפיוטר טרוכובסקי.

אנדר הררה שחקן נבחרת ספרד הצעירה. GettyImages
חיזוק רציני לבילבאו. הררה/GettyImages

שמועות

* קון אגוארו, חלוצה הארגנטינאי של אתלטיקו מדריד, הודיע כי הוא עוזב את הקבוצה. סעיף השחרור שלו עומד על 45 מיליון יורו, כאשר קבוצות כמו ריאל מדריד, ברצלונה, צ'לסי ומנצ'סטר סיטי כבר התעניינו.

* ברצלונה מנהלת מגעים עם ספורטינג חיחון במטרה להחתים את הבלם הצעיר חוזה אנחל, כאשר פגישה נוספת בין הצדדים מתכוננת להיום.

* השוער הטורקי של פנרבחצ'ה וולקן דמירל נמצא על הכוונת של מילאן, שמחפשת שוער שיתחרה עם כריסטיאן אביאטי על מקום בהרכב.

* יו"ר אל וואסל מאיחוד האמירויות, קבוצתו החדשה של דייגו מראדונה, סיפר כי מועדונו מנסה לרכוש את דייגו פורלאן מאתלטיקו מדריד.

* ויאריאל קרובה לסגור את העברתו של סרחיו קנאלס משורות ריאל מדריד, תמורת סכום של כ-10 מיליון יורו. קנאלס, שנרכש על ידי ריאל בגיל 18, לא נמצא בתוכניות של ז'וזה מוריניו לעונה הבאה.

* תומאש קושצ'אק, השוער המחליף של מנצ'סטר יונייטד, מסיים חוזה אחרי חמש שנים ומועמד לעבור ליורדת ווסטהאם.

קשר אתלטיקו מדריד סרחיו קון אגוארו. רויטרס
סעיף שחרור של 45 מיליון יורו. קון אגוארו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully