וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - הפועל ת"א: לצבור ניסיון ולהרשים

המאמנים יעלו הרכבים משניים כדי לתת דקות לשחקני הספסל (ש', 20:00). משחק אחרון ללביא (בקבוצה) ובכר (בקריירה)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* שני מפגשים נערכו העונה בין שתי הקבוצות בליגה. המפגש הראשון זכור לכולם בזכות התבוסה שהנחילו השחקנים של רן בן שמעון 4:2 לאדומים. המשחק השני בצפון הסתיים ב-1:1. קרית שמונה ובית"ר ירושלים הן היחידות בליגה שלא הפסידו להפועל העונה.

* קרית שמונה אירחה חמש פעמים בהיסטוריה את הפועל תל אביב בכל המסגרות. לכל קבוצה ניצחון אחד, לצד שלושה משחקים שהסתיימו בתיקו.

* בכלל בליגת העל, קרית שמונה היא בין היחידות שמחזיקה במאזן חיובי מול הפועל כשבשבעה מפגשים בין השתיים הקבוצה הצפונית ניצחה שלוש פעמים, והפועל רק פעם אחת.

* שתי הקבוצות התעמתו בשבוע שעבר בחצי גמר גביע המדינה. הפועל ניצחה 0:2.

* קרית שמונה והפועל הן הקבוצות שבמשחקיהן הובקעו הכי הרבה שערים בליגה. אצל קרית שמונה 99 שערים, ובהפועל 104.

מפתחות והכנות

עירוני קרית שמונה:

הקפטן יניב לביא יזכה לדקות האחרונות שלו בקבוצה, בשורותיה שיחק בתשע השנים האחרונות. המגן ברק בכר, שפרש השבוע רשמית ממשחק פעיל, יקבל את רגעיו האחרונים על כר הדשא כדי לאפשר לקהל לכבדו על חמש שנותיו במועדון.

מעבר לשניים גם סאלח חסארמה, אופיר חמו ודני עמוס צפויים לערוך את ההופעה האחרונה שלהם בקרית שמונה. לאור העובדה כי מדבר במשחק חסר משמעות לשתי הקבוצות, צפוי המאמן רן בן שמעון לשלב גם שחקנים שעלו מהנוער, ביניהם אסעד עמאשה (אחיו של וויאם) ו-ואהיל מריסת.

הפועל תל אביב:

השבוע האחרון בקבוצה נראה קצת כמו קייטנת קיץ. הראש של השחקנים והצוות המקצועי ממש כבר לא בליגה ועל זה נוספו הבעיות הניהוליות שנראה כי הן מוציאות את החשק לכולם. אפילו אסיפה קבוצת לא נערכה לפני האימון ורק ביום המשחק, בבית המלון בצפון יעברו השחקנים תדרוך טקטי.

בכל אופן, לא פחות משבעה שחקנים שפתחו בדרבי לא יפתחו, לעומת ואליד באדיר, ביוואן פרנסמן, עמרי קנדה וסלים טועמה יפתחו. המאמן אלי גוטמן יעלה הרכב שמורכב בעיקר ממחליפים: איתמר ניצן בשער, דדי בן דיין ישוב לעמדת המגן השמאלי, יוסי שבחון ואלרואי כהן יחזרו לקישור ואילו שי רביבו, ויקטור מרעי ומהראן לאלה יעלו לראשונה בהרכב בליגה העונה.

יעמדו למבחן

עירוני קרית שמונה: אופיר חמו

הקשר צפוי כאמור לערוך את הופעתו האחרונה בקבוצה. על אף שמדובר במשחק חסר חשיבות, יכולת טובה שלו עשויה להזכיר לבן שמעון מדוע בעצם הוא הביא אותו לקריה והאם באמת כדאי לשחרר אותו.

הפועל תל אביב: אלרואי כהן ושי רביבו

חרף חזרתו של אלרואי כהן למגרש בו פתח את העונה, כהן, למרות יכולתו הלא משכנעת, אמור לקבל בעונה הבאה את המושכות בקבוצה. לעומתו, שי רביבו, שדווקא מפגין יכולת טובה באימונים, יפתח והוא יצטרך להוכיח שיש להפועל לפחות עוד שחקן לבנות עליו לעונה הבאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הרכבים משוערים

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אורי שטרית, איתן טיבי, סאלח חסארמה (שיר צדק), אלעד גבאי (אסעד עמאשה),עדי אלישע, ווילאם נגובו (בני בן זקן), אופיר חמו, אדריאן רוצ'ט, שמעון אבוחצירא, וויאם עמאשה.

הפועל תל אביב: איתמר ניצן, עמרי קנדה, ביוואן פרנסמן, ואליד באדיר, דדי בן דיין, שי רביבו, יוסי שבחון, אלרואי כהן, סלים טועמה, ויקטור מרעי, מהראן לאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully