וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב לא השלים את רכישת הפועל תל אביב

מוני הראל החזיר את הצ'ק ודורש להעביר מיידית אליו את המניות. טביב: "זו המצאה". הקבוצה הציעה חוזה למחמוד עבאס

סיפור הבעלות בהפועל תל אביב מסרב להסתיים. היום (חמישי) הודיע מוני הראל, אחרי בדיקה מדוקדקת של כשרות העסקה, כי אלי טביב לא השלים את רכישת המועדון, היות ולא פעל על פי הסכם ה"במבי" בין הצדדים. הבעיה נעוצה בתשלום על סך 6 מיליון שקלים שהעביר טביב, שלא היה תשלום מיידי כנדרש בהסכם ולווה בהתניות שונות. לפיכך החזיר הראל לידי טביב את הצ'ק והודיע כי הצהרתו על רצונו לרכוש את המועדון בטלה ומבוטלת. הראל דורש שההצעה שלו לרכישת הפועל תל אביב תיכנס לתוקף ומבקש להשלים את העברת המניות לידיו.

טביב עצמו הגיב לטענות של הראל, ואמר בתגובה: "טענותיו של מוני הראל הזויות ומופרכות. אלי טביב קיבל את הצעתו של הראל, ביצע והשלים את עסקת רכישת הפועל תל אביב בהתאם להוראות ההסכם, וכבר אתמול העביר את כל סכום הרכישה בצ'ק בנקאי לעורך דינו של הראל. אותן 'התניות' עליהן מלין הראל אינן אלא דרישה על פי החוק לקבלת אישור ההתאחדות לכדורגל בדבר העברת המניות, ואישור בסיסי כמו בכל עסקת מניות, כי מניותיו של הראל אינן מעוקלות.

"לצערו של טביב, הראל התחרט על שהחליט להפעיל את מנגנון הבמבי ולפיכך ממציא עתה טענות חסרות שחר במטרה להשיב את הגלגל לאחור, זאת תוך שהוא גורם במודע ובכוונה תחילה נזקים חמורים למועדון הפועל תל אביב ומתוך העדפה ברורה של האינטרסים האישיים שלו על פני אלה של הקבוצה שהוא מתיימר לאהוד. טביב והמועדון מתכוונים לתבוע את הראל בגין כל הנזקים שיגרמו להם בשל צעדיו".

הסיטואציה הנוכחית עלולה לעכב ואף לסבך את הכנות הקבוצה לעונה הבאה. כרגע, בגזרת הראל לא מסתפקים רק בטרפוד החלטת טביב לרכוש את המועדון, אלא בנוסף דואגים כי הבוררות שתיערך בין הצדדים לגבי החובות לסלים טועמה, רומן רוקי ו-וויליאם אווסו תביא למצב שטביב ישלם סכום זעום על רכישת המועדון.

מוקדם יותר נפגשו טביב ונציגו דורון אוסידון עם עו"ד שחר גרינברג, סוכנו של קשר הפועל אשקלון מחמוד עבאס ונראה כי עבאס בדרכו לחתום בהפועל תל אביב. כזכור, טביב הביע את רצונו לראות את עבאס בקבוצה כבר מלפני מספר חודשים, כשפנייה בעניין התבצעה לפני כשלושה שבועות. היום כאמור החלו הצדדים במשא ומתן רשמי. עבאס קיבל הצעה לחוזה בן חמש שנים, וביום ראשון אמורה להתקיים פגישה נוספת בין הצדדים על מנת לסכם באופן רשמי על החוזה.

מה שעלול לטרפד את העסקה בשלב זה הוא ההתלבטות של עבאס האם לחתום על חוזה ארוך טווח בהפועל תל אביב או לנסות את מזלו בהפועל חיפה, שמציעה לו חוזה לשנה. במקרה כזה, השחקן מאמין כי הוא יוכל להעלות את ערכו כדי לזכות לחוזה טוב יותר בעונה הבאה. בכל מקרה, הנטייה של עבאס היא להיות שחקן הרכש הראשון של הפועל תל אביב בעידן טביב כבעלים יחיד. בימים הקרובים יאיצו טביב אוסידון משאים ומתנים נוספים עם שחקנים במטרה לבנות סגל חזק לעונה הבאה, זאת כשהם יודעים שמספר שחקנים בכירים יעזבו בקיץ.

13 אלף כרטיסים כבר נמכרו לאוהדי הפועל תל אביב למשחק גמר גביע המדינה נגד מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully