וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת לדין. החשד: לא העבירה זכויות הבעלים

19.5.2011 / 11:32

הטענה: סיני וחצור לא יכולים לכהן כבעלים ומורשי חתימה משום שלא העבירו זכויות מאז פרישת אלעד. אוהדים תמכו בשחקנים

הפועל פתח תקוה תזומן ביממה הקרובה לדיון בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, זאת לאחר שבימים האחרונים עלו חשדות לפיהן מי שמגדירים עצמם בעלי הקבוצה, תומר סיני וגל חצור, לא ביצעו הליך של העברת זכויות מאז פרישתו של רונן אלעד מהתפקיד, בשנת 2009. הטענה המרכזית שעולה מתוך בדיקה שערכה לאחרונה ההתאחדות לכדורגל היא שהשניים כיהנו כחברי עמותה ושימשו כמורשי חתימה בזמן שלא הפקידו את הערבות הבנקאית המינימלית בבקרה התקציבית ולא העבירה את הזכויות על שמם.

"הפועל פתח תקוה מתחמקת מההליך הזה זמן רב. הודענו לסיני שמגדיר את עצמו כבעלים של קבוצה שהמצב לא יכול להימשך. הם יצטרכו לתת את הדין על מעשיהם. בנושא הזה, הגיעו מים עד נפש. מי שמגדיר את עצמו כבעלים בתקשורת, לא יכול להתעלם מהליך תקנוני", אמר גורם בהתאחדות. עדיין לא ברור כיצד תנהג ההתאחדות בנוגע להעברת הזכויות וייתכן שהקבוצה תידרש לבצע את ההליך תוך ימים ספורים, אחרת ינקטו נגדה סנקציות חמורות. בהפועל פתח תקוה סירבו להגיב לדברים.

בתוך כך, הקבוצה ערכה הבוקר אימון נוסף לקראת המשחק הגורלי מול הפועל אשקלון. בהנהלה הפנימו את המסר של השחקנים אתמול לפיו ההתעסקות בפרוספר אזגי והפועל אשקלון גורמת להם לחוסר ריכוז, ומעתה מתכוונים להתמקד בהכנות לקראת המשחק. לאחר שסיני רכש כרטיסים לטובת האוהדים, נראה כי גל המחאה פסק. הבוקר הגיעו אוהדים למתחם בקיבוץ עינת, תלו שלטי עידוד ותמכו בשחקנים. תומר סיני אמר הבוקר: "משמח אותי שהאוהדים מפגינים תמיכה במועדון, ואני מקווה שהקהל יגיע לעודד ולתמוך. הקהל צריך להתרכז בעידוד ובהפועל פתח תקוה, שעתידה חשוב מאוד לכולנו. תומר סיני לא צריך לעניין אף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully