וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה את שרלרואה במשחק אימון

18.5.2011 / 22:13

הצהובים ערכו הכנה מוצלחת לפיינל פור הישראלי ומחקו פיגור מהרבע הראשון בדרך ל-83:87. שחורציאניטיס ופארגו בלטו

מכבי תל אביב ניצחה הערב (רביעי) 83:87 את שרלרואה במשחק אימון שנערך בביתה של האחרונה בבלגיה. כזכור, הצהובים החליטו שההפסקה בין משחק הפלייאוף האחרון שלהם נגד ברק נתניה למשחקי הפיינל פור שיחולו בשבוע הבא, היא ארוכה מדי ועל מנת לשמור על מתח וכושר, המריאו לבלגיה. מי שלא הצטרף לנסיעה היה טל בורשטיין, שנשאר בישראל לצד אשתו ההרה.

הבלגים היו אלו שפתחו את המשחק בצורה טובה יותר והם הוליכו 17:22 אחרי רבע אחד, אבל מכבי, ברשותו של סופוקליס שחורציאניטיס, הפכה את התוצאה במהלך הרבע השני. מכאן התפתח משחק צמוד כשאחרי שלושה רבעים מורה לוח התוצאות על 58:61 לזכות סגנית אלופת אירופה, שעד הסיום שמרה על היתרון וניצחה 83:87.

קלעו למכבי תל אביב: סופוקליס שחורציאניטיס 21, ג'רמי פארגו 16, צ'אק אידסון 14, ליאור אליהו 10, מילאן מצ'באן 9, גיא פניני 6, דיוויד בלו ודרק שארפ 4 כ"א, ריצ'רד הנדריקס 3.

המאמן דייויד בלאט סיכם: "השגנו את המטרה בנסיעה הזאת: שני אימונים טובים פלוס משחק חזק. הגענו למקום עם אווירה רגועה שאיפשרה לנו להתרכז במשימה החשובה מאוד שניצבת בפנינו בשבוע הבא - להחזיר למכבי את האליפות. החבר'ה לוקחים את המשימה מאוד ברצינות, והנסיעה הזו היא המשך ישיר לאימונים הטובים שעשינו בזמן האחרון. לא ניצחנו בקלות, וזה מה שרציתי. הצלחנו גם לתרגל דברים לקראת הפיינל פור הישראלי וגם לחלק יפה את הדקות. אנחנו יוצאים מכאן בהרגשה טובה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully