וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי גרנט: "המשימה בווסטהאם הייתה בלתי אפשרית"

מקורב לגרנט תוקף: "ווסטהאם הציעה ל-6 מאמנים להחליפו, אף אחד לא רצה לבוא. היה לו חזון: להפוך את ווסטהאם לארסנל"

אברהם גרנט מזהיר את יורשיו בווסטהאם מהתנהגות הבעלים של הקבוצה, דייויד גולד ודייויד סאליבן, וטוען שהמועדון הציע בינואר ללא פחות משישה מאמנים למלא את מקומו.

הדברים מפורסמים הבוקר (רביעי) ב"גארדיאן", שם נכתב ש"גרנט סיפר את הדברים לחבר קרוב". גרנט מאוכזב מהתנהלות ההנהלה, ואף מצטער שלא ניתנה לו ההזדמנות להחזיר את הקבוצה לליגה הבכירה.

"אברהם זוכר את הרגע בינואר, כשמרטין אוניל קיבל הצעה לאמן את הקבוצה", מספר חברו הקרוב של גרנט, "הוא אומר שלמעשה, שישה מאמנים קיבלו הצעה לאמן במקומו, כשביניהם סם אלרדייס וסטיב מקלארן, אבל הם לא הסכימו להגיע כי הם ידעו מהו המצב במועדון".

עוד אומר החבר ש"גרנט מרגיש מתוסכל. הוא סבור שאם הוא לא היה מפוטר, היה לו סיכוי טוב לייצב את הקבוצה ולהחזיר אותה לפרמיירליג בעונה הבאה. הוא אמר שלמרות כל הקשיים הפיננסיים בפורטסמות - כשהשחקנים לא קיבלו משכורות והקבוצה הייתה בסכנת פירוק - אפילו אז העבודה הייתה קלה יותר מאשר בווסטהאם, בגלל שאז לפחות הוא יכול היה להתרכז בעבודה על הדשא".

המקורב למאמן הישראלי מציין גם ש"הרבה אנשים ייעצו לו לא לקחת את התפקיד, אבל הוא רצה לקחת את האתגר. הוא הרגיש שמהרגע שהוא לקח את התפקיד, המשימה הייתה בלתי אפשרית. הוא הזהיר את ההנהלה שאין לו קשר קשוח במרכז השדה ורצה להחתים מארק ווילסון, אבל בסוף הוא הגיע לסטוק.

"גרנט גם רצה להביא את איגביני יעקובו. ווסטהאם הציעה עבורו 6 מיליון ליש"ט, אברטון הציעה 10 מיליון ליש"ט, אך בסופו של דבר הוא לא יכול היה להשתמש בכסף לשחקן אחר. הוא לא הצליח להבין מדוע. הוא מתחרט שהוא לא בדק היטב את המצב הכספי של המועדון לפני שהוא הגיע.

"בחזון שלו הוא ראה את ווסטהאם הופכת למיני ארסנל, שמפתחת שחקנים צעירים. הוא ידע שהעונה הראשונה תהיה קשה, אבל אם הוא היה יודע את מה שהוא יודע עכשיו - הוא לא היה לוקח את המשרה".

גם צופית גרנט אמרה ל"גרדיאן" ש"אולי הייתה טעות מבחינת אברהם לקחת את התפקיד. המשרה הוצעה להרבה אנשים, שסירבו לקחת אותה כי הם ידעו שיהיה להם קשה לבצע אותה. יש הרבה דברים שאי אפשר לדבר עליהם, הרבה עניינים שאנשים לא יודעים עליהם. הוא לא נהנה בווסטהאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully