וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: טל מעבי דחה את הצעת פראלימני

הדס גרינברג

17.5.2011 / 21:47

המגן סירב לקפריסאים בשל פערים כספיים, אך לא בטוח שימשיך בנתניה. אריאס נפרד ולא ישחק במחזור הנעילה

מגן מכבי נתניה טל מעבי (26), שהחזיק בהצעה מפראלימני הקפריסאית, הודיע ביממה האחרונה כי הוא דוחה את ההצעה. הסירוב נובע מפערים כספיים שהתגלו בין הצדדים. סוכנו של מעבי גלעד קצב אמור לשבת מחר (רביעי) עם אנשי מכבי נתניה ויבחן את הצעת הקבוצה לחוזה חדש. בנתניה מעוניינים שמעבי יישאר וצפויים לשדרג לו את החוזה, אך לא בטוח הכלל שהשחקן שמשחק בשורות הקבוצה בארבע השנים האחרונות ימשיך, כאשר הכל ייקבע בהתאם להצעה שתוגש בפניו. גם מכבי פתח תקוה נמצאת בתמונה בעניין מעבי. הצדדים כבר פתחו במשא ומתן והמגן צפוי לבחון את שתי ההצעות בשבוע הקרוב.

הסוכן קצב יקיים שיחות לגבי חידוש חוזה לגבי שחקנים של נתניה אותם הוא מייצג ומסיימים את חוזיהם במועדון: אחמד סבע, דלה ימפולסקי, ליאוניד קרופניק וניר נחום. לגבי האחרון, מדובר בפגישה בעניין שדרוג חוזה מאחר ונתניה כבר הודיעה כי היא מממשת את האופציה על השחקן ושני הצדדים הביעו רצון להמשיך את ההתקשרות.

שוער נתניה קרלוס אריאס סיים סופית את דרכו בקבוצה, אחרי שהודיע לאנשי המועדון רשמית כי הוא עוזב מיידית. אריאס יטוס כבר השבוע למשפחתו בבוליביה ולא ישחק במחזור הליגה האחרון בו תתארח נתניה אצל מכבי תל אביב. מחליפו גיא סאלם צפוי לפתוח בין הקורות. אריאס אמר לוואלה! ספורט עם פרידתו מנתניה: "הייתה לי שנה מדהימה ואני שמח שהגעתי לישראל. חבל שלא הצלחתי לעזור להשיג את הכרטיס לאירופה. נתניה הייתה ותישאר עבורי בית חם, אבל עכשיו אני מעוניין לשחק בחו"ל ולא צפוי לחזור לשחק בבוליביה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully