וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי רדנאפ: "אני בטוח שאברהם יחזור"

מנג'ר טוטנהאם עדיין מאמין בחברו הישראלי, למרות ירידת ווסטהאם: "הידיים שלו היו כבולות במחצית הראשונה של העונה"

אחרי ההפסד הקשה לוויגאן והפיטורים הכואבים מווסטהאם, לצד הקולות שמבקרים בחריפות את תפקודו של המנג'ר הישראלי, יש גם קולות מעט אחרים. מנג'ר טוטנהאם, הארי רדנאפ, מגנה את ההתנהלות של הנהלת הפטישים סביב ארגון ארוחת הערב לאחר ירידת הליגה.

כידוע, המסיבה הזו הסתיימה עם התערבות משטרתית בעקבות עימות בבית המלון בלונדון, כאשר רדנאפ עצמו לא מבין את ההחלטה וטוען שהטעות הייתה בעצם קיום ערב שכזה. "אני לא מבין מדוע מארגנים מסיבת סוף עונה לקבוצה שהייתה לה סיכוי לרדת ליגה", אמר רדנאפ בראיון לסקיי ספורטס.

"יש אווירה רעה במועדון, השחקנים כולם על הרצפה. אני לא מבין מה יש להם לחגוג", המשיך המנג'ר. "זה כמו כשאני רואה קבוצה עושה סיבוב כבוד אחרי שהיא נשארת בליגה. במקרה כזה, אתה צריך להוריד את השחקנים מהדשא מהר ככל האפשר. זה לא הגיוני".

רדנאפ גם ביקר את הצעד של ההנהלה בפיטורים של גרנט. כזכור, השניים עבדו יחד בפורטסמות, ורדנאפ שיבח כהרגלו את חברו הישראלי למרות התוצאות הרעות של גרנט. "אני בטוח שאברהם יחזור. הוא בן אדם נחמד, איש טוב", פרגן רדנאפ כהרגלו. "אני חושב שהידיים שלו היו כבולות במחצית הראשונה של העונה, וזה היה קשה. ברגע שאתה יורד ליגה, זה קשה לחזור. זו לא אשמתו של המנג'ר אם אנשים לא לוקחים הזדמנויות או סופגים שערים טפשיים, אבל אתה סופג את האשמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully