וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי גנט יגיעו לישראל לסגור את עסקת סוארס

16.5.2011 / 10:01

הערכה: באר שבע תדרוש לפחות 600 אלף יורו, בפגישה שאמורה להיערך בתוך 48 שעות. עדיין אין החלטה לגבי בצ'אי

ראשי קבוצת גנט הבלגית אמורים להגיע בתוך 48 שעות לישראל כדי לסגור את עסקת העברתו של בלם הפועל באר שבע, וויליאם סוארס. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הבלגים מעוניינים בשחקן לעונה הבאה וינסו לסגור את העסקה בימים הקרובים, לאחר שכבר שוחחו בעניין עם סוכנו, דודו דהאן. ככל הידוע, באר שבע תדרוש עבור השחקן לפחות 600 אלף יורו. כפי שפורסם בשבוע שעבר, השבוע צפויה פגישה עם סוכנו של מהראן ראדי, גלעד קצב, במטרה לגשר על הפערים בין הצדדים.

אתמול הודיע המועדון שיבחן היום, במשחק אימון מול מכבי באר שבע, שלושה שחקנים מליגות נמוכות יותר. מדובר במאור לובין ממכבי יבנה ובמור שקד ויניב איפרגן ממכבי באר שבע. גם אריאל גמון מעירוני נתיבות ומשה סולימנוב יגיעו. במשחק עצמו ניצחה הפועל באר שבע 1:2, כשאת אחד השערים כבש אברהים בסיט שייפרד מהקבוצה. הקשר טל מאיר סיכם ויחתום השבוע על חוזה רשמי בקבוצה.

מחר (שלישי) תקיים הקבוצה משחק אימון מול עירוני רמת השרון, שהעפילה העונה לליגת העל. עדיין אין כל החלטה לגבי שוער נבחרת אלבניה אריאן בצ'אי. ההערכות הן שניר קלינגר ימשיך לבחון אותו ובמקביל יחפש מועמדים נוספים, עד להחלטה הסופית. בקרוב עשויה להיערך פגישה נוספת עם הקשר ריף מסיקה במטרה לגשר על הפערים הגדולים עימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully