וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במילאן עקצו את אינטר: "אליפות 18, וכולן על הדשא"

שחקני מילאן חגגו ברחובות העיר ולא שכחו לעקוץ את אינטר. סיידורף: "נשארנו מאוחדים גם ברגעים הקשים וזה המפתח"

למרות שזכו באליפות כבר לפני שבוע, אוהדי, שחקני ואנשי מילאן המתינו מספר ימים לחגיגות הגדולות של הזכייה באליפות ואתמול (שבת) עשו את זה ברחובות העיר וגם בסן סירו, שם הביסה הקבוצה 1:4 את קליארי.

הרוסונרי השוו את מספר האליפויות שלהם - 18 - לזה של אינטר וניצלו את החגיגות גם כדי לעקוץ את היריבה העירונית והשחקנים שנסעו באוטובוס פתוח ברחבי מילאנו, הניפו כרזה עליה נכתב: "סקודטו מספר 18 וכולם הושגו על הדשא" - זאת כמובן זכר לאליפות שאינטר קיבלה ב-2005/6 אחרי שהיא הופשטה מיובנטוס בגלל פרשת הקאלצ'ופולי.

קלארנס סיידורף, שכבש את אחד מארבעת השערים של מילאן נגד קליארי אמש, אמר: "כדי לזכות בסקודטו אתה צריך המשכיות, הגנה טובה וחלוצים שעובדים, אבל מעל הכל אתה צריך קבוצה שנשארת ביחד גם ברגעים פחות טובים. לכל קבוצה יש רגעים קשים, אבל אנחנו נשארנו מאוחדים והעברנו את הדברים בצורה חלקה".

במילאן יצטרכו להתחיל לתכנן בקרוב את העונה הבאה, בה הקבוצה עשויה לשנות את פניה בצורה בלתי מבוטלת. אנדראה פירלו כנראה יעזוב, מארק ואן בומל מקווה להישאר ויש עוד שחקן שקצת נשכח לאחרונה וגם כן מקווה שחוזהו יוארך בשנה: פיליפו אינזאגי.

החלוץ שבקרוב יהיה בן 38, עבר העונה פציעה קשה ולא שיחק במשך תקופה ארוכה, אבל הוא מרגיש שכוחו עוד במותניו ורמז שהוא יהיה מוכן לוותר על כסף רב בשביל עונת פרישה באדום-שחור: "אני מקווה להישאר גם בעונה הבאה. יש סיכוי גדול שאשאר כי זה לא קשור לכסף - מילאן נתנה לי כל כך הרבה. אם בשיחות יהיו הקשר והכבוד ההדדי הרגילים ביני לבין הקבוצה, אני אמשיך ללבוש את החולצה שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully