וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפוד: "הייתי שותף להישגים, אבל תיקו לא טוב לי"

15.5.2011 / 8:33

אלי מחפוד שפוטר במחזור השישי צריך להוריד את הפועל פ"ת. שחקן: "אם נרד - זה לא רק באשמתנו. חותם עכשיו על מבחנים"

כשאלי מחפוד הגיע להפועל אשקלון, לא הרבה האמינו שיוכל להשאיר אותה ליגה. אחרי שעשה זאת בהפועל פתח תקוה ונקרא להציל את אחת משתי היריבות הכי גדולות שלה בתחתית, הוא ידע שיצטרך להיאבק מול המועדון שהוא נחשב לאחד האנשים הכי מזוהים איתו. בשבוע הבא, בקרב ראש מול ראש, הוא יצטרך להוריד את הקבוצה שלו לשעבר, זאת שפיטרה אותו במקום השישי וכבר מינתה העונה ארבעה מאמנים. במצב שנוצר, רק ניצחון שיוריד אותה ליגה יעזור לו.

"זה הדבר היפה בספורט, שאתה מחכה עד המשחק האחרון כדי לעשות הכל ולנצח ולא משנה נגד מי אתה משחק", אמר הבוקר מחפוד לוואלה! ספורט. "לכולם ברור שתיקו לא טוב לי ואני חייב לנצח כדי להישאר. הלכתי במחזור השישי, אבל גם העליתי אותם ליגה לפני שלוש שנים, השארתי אותם אחרי עונה לא קלה, הייתי שותף לכל ההישגים האחרונים. התואר האחרון שלה היה כשהנפתי את הגביע כקפטן ב-1992. אני לא רוצה לדבר יותר על המשחק הזה. נעלה למגרש ונראה מה יהיה".

גילי לנדאו כינס אתמול את שחקני הקבוצה במעגל ואמר להם: "תנו הכל בשבוע הבא, זה עדיין תלוי בנו". בגזרת השחקנים, נשמעים אותם קולות כמו בכל השבועות האחרונים מאז עזיבתו של יובל נעים. אחד השחקנים רמז: "שוב, שום דבר לא באשמת לנדאו, אבל מישהו בהנהלה עשה טעות גדולה. נצטרך להתעלם מזה במחזור האחרון ולהתעלות. ברור שאנחנו מבולבלים וקשה להתמודד עם כתם של ירידת ליגה, אבל אם נרד – זה לא רק באשמתנו. הייתי חותם עכשיו על מבחנים".

כרגע, כל ההכנות לעונה הבאה מוקפאות, אך נראה שאם הקבוצה תרד ליגה יעזבו אותה מספר לא מבוטל של שחקנים, חלקם עם חוזה. "עד שלא נרד לא נעסוק בעונה הבאה", ביקשו להבהיר בהנהלה, עם רמז עבה לגבי העימות המתוקשר עם תומר סיני. "אנחנו צריכים עכשיו יותר מהכל את הקהל שלנו. ברגעים כאלה, עדיף שיהיה עם המועדון ולא עסוק במחאות".

החלוץ אלון תורג'מן שבישל את שער השוויון, שאולי השאיר את הקבוצה בליגה, זכה אתמול למילות עידוד מאנשי הצוות המקצועי. אם פתח תקוה תישאר בליגה, היא תבקש מטוברוק אישור להמשיך את ההסכם עימו לשלוש שנים נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully