וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד סבע: "חיפה מנעה מאיתנו לשחק את המשחק שלנו"

הדס גרינברג

12.5.2011 / 11:32

חלוץ מכבי נתניה מסביר מה לא עבד לקבוצה שלו בחצי הגמר. קרופניק: "הפגנו אותה רמה כמו של חיפה, היה מגיע לנו לנצח"

שחקני מכבי נתניה ירדו אתמול (רביעי) מאוכזבים מאוד אחרי ההפסד למכבי חיפה בחצי גמר גביע המדינה. בקבוצה ציינו שאמנם חיפה הייתה טובה יותר, אך התאכזבו מכך שלא שמרו על השער הראשון וגם לאחר שכבר השוו ל-2:2, הם שוב ספגו.

הבלם ליאוניד קרופניק התייחס להפסד, ואמר: "כל מי שראה את המשחק נהנה וראו ששתי הקבוצות נתנו ממש הכל. מכבי נתניה עם תקציב נמוך הפגינה אותה רמה כמו מכבי חיפה, היה מגיע לנו לנצח, אבל אין מה לעשות. לפעמים הולך ככה ולפעמים אחרת".

במהלך המשחק אירעו מספר תקריות של קרופניק עם שחקני חיפה, אותם הוא זוכר היטב עוד מהקדנציה שלו בירוק: "אני חושב שהם נפלו כמעט מכל נגיעה. לפעמים היו עבירות ולפעמים לא, אבל לא היה לי משהו אישי נגד אף אחד מהם. יש לי חברים בחיפה". לקראת המשחק מול בני יהודה בשבת הוסיף הבלם: "המשחק הכי חשוב שלנו העונה יגיע בשבת נגד בני יהודה. זה מה שנשאר לנו על מנת להשיג את הכרטיס לאירופה".

סבע: "לא שיחקנו כמו שהיינו רגילים לאחרונה"

החלוץ אחמד סבע, שכבש את השער השני של קבוצתו, לא הסתיר את תסכול ההפסד, וסיפר: "אני מאוד מאוכזב. להגיע לחצי הגמר, לשחק מול קבוצה מצוינת ולהבקיע שני שערים ולקבל שלושה שערים זה מאכזב. אני לא מדבר על איך שקיבלנו אותם. היינו יכולים לעשות את הצעד ולהיות בגמר, אבל זהו, נגמר הסיפור שלנו מבחינת הגביע ויש לנו את הליגה".

סבע התייחס לכך שנתניה לא שיחקה את הכדורגל המוכר שלה, ואמר על כך: "זה נכון שלא שיחקנו כמו שהיינו רגילים לאחרונה, לא שטפנו את המגרש, לא הנענו מספיק כדור, אבל אסור לשכוח ששיחקנו נגד קבוצה מצוינת שמובילה את הליגה עם שחקנים שיודעים לעבוד ועשו הגנה טובה כשרצו אחרינו, מה שאילץ אותנו לא לשחק את המשחק שלנו. למרות זאת, משלוש או ארבע הזדמנויות הם הבקיעו שני שערים, אבל זה מאחורינו, אנחנו מסתכלים לעבר שבת".

סבע התייחס למשחק מול בני יהודה ככזה שעשוי להכריע את גורל הכרטיס לאירופה, ואמר: "בטוח שאפשר להגיע לאירופה דרך הליגה. זו המחשבה שלנו ואנחנו צריכים לנצח בשבת את בני יהודה ולהשיג את הכרטיס לאירופה". אגב חצי הגמר אתמול היה הראשון בקריירה של סבע בן ה-30 והוא הודה: "התרגשתי בהתחלה אבל אחר כך שיחקתי את הכדורגל שאני יודע. כולם נלחמו על המגרש ולצערי הפסדנו. זה היה גמר ראשון לא רק בשבילי אלא גם בשביל חלק מהשחקנים, אבל מי שלא מתרגש בהתחלה הוא לא שחקן כדורגל".

אם יש משהו שעודד אתמול במיוחד את כל אנשי המועדון היו האוהדים של מכבי נתניה שהגיעו בהמוניהם ונתנו תצוגה מרשימה כשמילאו את היציעים שעמדו לרשותם עם קרוב ל-9,000 אוהדים. "כל הכבוד לקהל שדוחף אותנו, מגיע לקופסא ובאמת לא ציפיתי לכמות כזו של קהל ברמת גן. אני מקווה שהם יבואו לעזור לנו בשבת ויעודדו אותנו כדי שנגיע לאירופה", הוסיף סבע. היום תערוך הקבוצה אימון שחרור ומחר כאמור תערוך נתניה את האימון המסכם לקראת המשחק מול בני יהודה בקופסא. הכרטיסים בשבת יוזלו ל-30 שקלים. נשים וילדים יכנסו חינם לשער 4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully