וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה בכירים בפיפ"א מואשמים בשחיתות

יו"ר ההתאחדות האנגלית פירט על הדרישות שהציבו הבכירים בתמורה לבחירתם באנגליה כמארחת מונדיאל 2018

יושב ראש התאחדות הכדורגל האנגלית לשעבר, הלורד טרייסמן, יצא בהאשמות כנגד ארבעה מחברי הוועד המנהל של פיפ"א בקשר להליך הבחירה של מארחת מונדיאל 2018, במהלך פגישה של ועדת התרבות, מדיה וספורט בבית הנבחרים בפרלמנט הבריטי.

ניקולאס לאוז, ג'ק וורנר, ריקרדו טישיירה ו-ווראווי מאקודי, סומנו על ידי טרייסמן, שסיפר על דרישתם למתנות תמורת הבטחתם להצביע עבור אנגליה.

על לאוז הפאראגוואי, המשמש כרגע כיו"ר קונמבול - התאחדות הכדורגל הדרום אמריקאית - טען טרייסמן שבתמורה לקולו, הוא ביקש שיוענק לו תואר אבירות. הטענות נגד וורנר, יו"ר קונקאקאף - התאחדות הכדורגל של צפון ומרכז אמריקה - הן שהוא ביקש 2.5 מיליון ליש"ט לבניית מרכז חינוכי בטרינידד, ומאוחר יותר 500 אלף ליש"ט לרכישת זכויות השידור של המונדיאל בהאיטי, כשהכסף בשני המקרים יעבור דרכו.

טישיירה, טען האנגלי, אמר לו במהלך ביקור בקטאר ב-14 בנובמבר: "תגיד לי מה אתה יכול לעשות בשבילי כשאתה בא לראות אותי". מאקודי מתאילנד הואשם שהוא ביקש את זכויות השידור למשחק בין נבחרות תאילנד ואנגליה. כשנשאל טרייסמן מדוע לא דיווח על התקריות לפיפ"א, השיב שהוא פחד שהדבר יפגע בהצעה האנגלית.

טרייסמן אף סיפר במהלך הפגישה כי מנכ"ל הפרמיירליג, ריצ'ארד סקאדמור, הציע לתמוך בהצעה האנגלית בתמורה לתמיכתה של ההתאחדות האנגלית בתוכנית "המשחק ה-39", היוזמה להוסיף מחזור משחקים נוסף לליגה האנגלית שישוחק במקומות שונים בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully