וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "מה שעשינו השנה שווה לאליפות"

הדס גרינברג

8.5.2011 / 15:21

מאמן הפועל עכו, שכנראה לא ימשיך, סיכם את העונה בפני השחקנים. היו"ר ויצמן נפרד ממנו. שחקנים בכירים צפויים לעזוב

הפועל עכו סיימה את העונה עם חיוך לאחר הניצחון 1:2 על הפועל חיפה, שעזר לקבוצה לתפוס את המקום השמיני שמבטיח מענק כספי של 400 אלף שקל מההתאחדות. בשיחת סיכום שכללה את כל אנשי המועדון מהצוות המקצועי, הניהולי והשחקנים אמר המאמן אלי כהן: "עשינו עונה נפלאה עם סיבוב ראשון פנטסטי. שיחקנו עם דרך ואני אמנם לא אובייקטיבי, אבל בסיבוב הראשון הצגנו את הכדורגל היפה בארץ. לא באנו לגנוב נקודות אלא לשחק ועשינו את זה עם כדורגל פתוח ותוצאות מדהימות. מבחינתי, איך שסיימנו את העונה זה כמו אליפות".

בין היתר הודה כהן לכל אנשי המועדון וגם ליו"ר הקבוצה ציון ויצמן שאמר: "מתפקידי כיו"ר לשאוף ליותר ובשנה הבאה נסיים גבוה יותר. תודה לאלי שעשה עבודה טובה". שחקני הקבוצה לא התקשו להבין שאלו בעצם מילות פרידה של ויצמן מכהן. "הוא לא הזכיר אופציה שאולי אלי יישאר, אלא פשוט הודה לו וזהו. כך שלכולנו ברור שזה כמו תודה ולהתראות", אמר אחד השחקנים. כאמור, כהן לא צפוי להמשיך במועדון על אף העונה המדהימה. במרבית שלבי העונה עכו שהתה במקום המוביל לפלייאוף העליון ולמרות שסיימה במקום השמיני - הגבוה בתולדותיה - היו"ר ויצמן לא פנה למאמן והגיש בפניו הצעה. הקרע בין השניים שנוצר העונה כנראה לא ניתן לאיחוי והיו"ר מחפש מועמדים לעונה הבאה.

נכון לעכשיו לא פתח ויצמן במשא ומתן עם אף אחד משחקני הקבוצה באשר לעונה הבאה. אין ספק כי היו"ר יצטרך לשדרג משמעותית את חוזיהם של השחקנים לאור היכולת הטובה העונה. שמעון הרוש חוזר אוטומטית להפועל באר שבע, אך ספק אם ישאר שם. הרוש מחזיק בהצעה גם מהפועל חיפה, הקבוצה בה גדל. איציק כהן ורועי דיין, שעשו עונה מצוינת, מכוונים לאירופה כאשר הם נמצאים על הכוונת של מספר קבוצות מבלגיה. השוער דודו גורש מבוקש בהפועל באר שבע ומכבי תל אביב ונראה כי הוא יממש את האופציה באחד המועדונים בעקבות רצונו להתקדם וכמובן לזכות בשדרוג הכלכלי. הקשר בן בנימין, שעשה אף הוא עונה מצוינת, צפוי אף הוא לעזוב זאת לאור התעניינות שגילו בו כבר במהלך העונה. בנימין אגב נבחר במספר גופי תקשורת כתגלית העונה. גם מהראן ראדי מחזיק במספר הצעות ועתידו בעכו אינו ברור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully