וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל אשקלון ניצחה 1:2 את בני סכנין

הקבוצה של שלומי דורה כבר הוליכה מפנדל של צ'ה, אך גזל ויברויאן השלימו מהפך והתחתית לוהטת. שני המאמנים הורחקו

הרבה מדברים על הקיזוז בצמרת, שיצר מתח (יש יאמרו מלאכותי) במאבק על האליפות. אלא שנראה שמאבק לא פחות דרמטי ולוהט יש בתחתית. הפועל אשקלון הצליחה לחזור הערב (שבת) מפיגור לניצחון 1:2 על בני סכנין במסגרת המחזור ה-33 והשלישי בפלייאוף התחתון, והלהיטה את התחתית.

נסטיה צ'ה העלה את האורחת ליתרון, אך שערים של רביד גזל ואיליה יברויאן סידרו מהפך וניצחון שפותח את כל מאבק התחתית. הקבוצה של אלי מחפוד נותרה מתחת לקו האדום, אך שיפרה את מאזנה ל-16 נקודות, נקודה פחות מסכנין, שנמצאת במקום ממנו הולכים למבחנים. אגב, האשקלונים ביצעו את המהפך דווקא לאחר שהמאמן שלהם אלי מחפוד הורחק.

בני סכנין נראתה כמו מי שקיבלה מעט דחיפה אחרי ההחתמה של שלומי דורה, שהחליף את סלובודאן דראפיץ', אך כרגיל אין קסמים בכדורגל ובטח לא בקבוצה עם חומר שחקנים בינוני כמו זה של בני סכנין. הקבוצה היחידה שמייצגת בכבוד את המגזר הערבי בשנים האחרונות עלולה לשחק בליגה הלאומית בעונה הבאה. דורה, שהתקנא אולי בהרחקה של אלי מחפוד, הורחק בעצמו. לקבוצה שלו זה לא עזר.

מהלך המשחק

דקה 23: גול! נגיעת יד ברחבת אשקלון סידרה פנדל לאורחת. צ'ה בעט פנימה וקבע 0:1 לבני סכנין מול הפועל אשקלון.

דקה 37: גול! גאו מסר לגזל, שבעט מ-25 מטר לחיבורים של קנדיל. 1:1 בין הפועל אשקלון לבני סכנין.

דקה 46: אלי מחפוד, מאמן אשקלון, מחה על הפנדל שנשרק לטובת בני סכנין והורחק.

דקה 54: גול! גזל מסר לגאוו, שפרץ קדימה והעביר מסירה ליברויאן, שמול שער ריק גילגל פנימה. 1:2 להפועל אשקלון.

הרכב הפועל אשקלון: צחי גיגי, דניאל היידמן (שי פטלק, 27), יניב אלול, דרקו לובריץ', אדיר טובול, רביד גזל, אושרי גיטא, מחמוד עבאס, שניר גואטה, אריק גאוו, איליה יברויאן.

הרכב בני סכנין: מוחמד קנדיל, לוהאב כיאל, יא יא פטי, עלא אבו סלאח, מהראן אבו ריא, עידן ויצמן, חאלד חלאיילה, נסטיה צ'ה, חאמד גנאים, אחמד קאסום (לירן כהן, 63), קוסטדין אזורוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully