וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו יול: "הכל הלך לנו הפוך"

גארד ריאל מדריד ניסה לעכל את התבוסה בחצי הגמר. מולין: "אי אפשר לנצח עם כישרון בלבד". טאקר: "הם עשו מה שהם רוצים"

שחקני ריאל מדריד התקשו לקבל את התבוסה 82:63 למכבי תל אביב בחצי גמר הפיינל פור הערב (שישי). הבלאנקוס אמנם שבו למעמד השיא של הכדורסל האירופי אחרי 15 שנות בצורת, אך התבוסה הכואבת השכיחה במעט את עצם ההעפלה. "הם פשוט שיחקו טוב יותר היום", הודה קליי טאקר שקלע 1 מ-9 מהשדה. "הם עשו מה שהם רוצים, אנחנו איבדו כדורים, החטאנו ואפשרנו להם לרוץ למתפרצות וזה היה המפתח למשחק. הפסדנו לקבוצה טובה ואנחנו מאחלים להם בהצלחה ביום ראשון. לנו אסור להציג את אותה יכולת במשחק על המקום השלישי, זה יהיה חוסר כבוד למועדון ולאוהדים".

עמנואלה מולין הגיע מתוסכל למדי למסיבת העיתונאים. "אני לא מופתע שהפסדנו, כי אני מאמין שבמשחקים כאלה אתה צריך משהו נוסף ולא יכולנו להביא את זה כיחידים או כקבוצה. הגענו למעמד הזה עם המון ציפיות, וכעת אנחנו צריכים ללמוד מזה. דבר נוסף שאנחנו צריכים ללמוד הוא שיש משחקים שאי אפשר לנצח עם כישרון בלבד. אני רוצה לברך את מכבי, אבל עם כל הכבוד להם, פספסנו כאן הזדמנות, ואני מקווה שאם נוכל ללמד מזה יהיה לנו עוד צ'אנסים להשתתף במשחקים כאלה".

"אנחנו חייבים להבין כיצד לעצור יריבות", הוסיף מולין. "הכישרון שלנו לא לא יספיק לנו אם לא נעצור יריבות בהגנה. אם מסתכלים על המשחק בין סיינה ופנאתינייקוס, הדבר הראשון שאני רואה זה שזה היה משחק של גברים, ואנחנו משחקים עם ילדים. ביום ראשון אנחנו חייבים לשחק חזק, לחזור הביתה עם ניצחון יהיה מאוד חשוב עבורנו". מולין נשאל מי פייבוריטית בגמר ואמר: ?לתחושתי, פנאתינייקוס קבוצה מנוסה, ולמכבי תהיה משימה קשה ביותר - אבל זה אפשרי".

סרחיו יול, שגם כן התקשה להיכנס לעניינים הערב ולא עמד בלחץ, הוסיף: "האמת היא שלא שיחקנו כמו קבוצה, וצריך ללמוד מדברים כאלה. אי אפשר לבוא באופוריה ולחשוב שיהיה קל לנצח. מכבי מסוכנת בהגנה, וההגנה שלנו במחצית השניה היתה מאוד לא טובה. אף אחד לא אוהב להפסיד, ובגלל זה אני כועס. הכל הלך לנו הפוך".

נשיא המועדון חורחה ולדאנו לא הסתיר את אכזבתו מהתבוסה. "הם הענישו אותנו בהפרש גדול. אנחנו קבוצה צעירה וזה כבוד להיות כאן, הרעיון הוא להגיע למעמדים האלה גם בעונות הבאות ונקווה שיהיה יותר צמוד".

פבלו פריג'יוני סיכם: "אני חושב שסוף הרבע השלישי היה המפתח למשחק. הם ניצלו את הטעויות שלנו ופתחו יתרון גדול, 13-14 נקודות, ומשם זה כבר היה קשה מדי. לא היתה לנו האנרגיה או הסבלנות לצמק ל-6-7 נקודות ולחזור למשחק, הפיזיות שלהם והאיבודים שלנו בסוף הרבע השלישי היו המפתחות שאפשרו למכבי לסגור את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully