וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירוטיץ': "יותר קל לזכות בפיינל פור מלהגיע אליו"

בריאל מדריד מאמינים בעצמם לקראת חצי הגמר מול מכבי תל אביב. פליפה רייס: "כל היריבות ברמה גבוהה, אבל הכל פתוח"

ההכנות לקראת פתיחת משחקי הפיינל פור מחר (שישי) בברצלונה בעיצומן, ונראה שאצל כל ארבע הקבוצות שיילחמו על כתר היורוליג קיימת תחושה מוגברת של אופטימיות. גם בריאל מדריד, שתחכה למכבי תל אביב בחצי הגמר השני מחר בערב, מאמינים ביכולתם ללכת עד הסוף.

"עד עכשיו עמדנו באחת המטרות שהצבנו לעצמנו בתחילת העונה והיא להעפיל לפיינל פור", אמר הסנטר המנוסה פליפה רייס. "עכשיו נותר לנו רק להיאבק על התואר שכולם רוצים. יש לנו קבוצה טובה ואנחנו יודעים שאם יהיו לנו שני משחקים טובים בסוף השבוע נוכל לעשות את זה. יש כאן שלוש קבוצות ברמה מאוד גבוהה חוץ מאיתנו, אבל אנחנו יודעים שהכל פתוח".

על העובדה שמדובר בפיינל פור הראשון שלו אמר רייס בן ה-31: "לקח לי 13 שנה להגיע למעמד הזה, וייתכן שלא תהיה לי עוד הזדמנות כזו אז אני מקווה לנצל אותה". על השאלה האם תחת אוטרה מסינה היה לריאל סיכוי טוב יותר ענה הסנטר: "אי אפשר לדעת מה היה קורה אם הוא היה נשאר, אבל ברור שיש לו חלק בהעפלה שלנו לכאן. הוא בנה את הקבוצה הזאת ואימן אותה מעל לעונה וחצי".

ניקולה מירוטיץ' בן ה-20 ייצג את הדור הצעיר של הבלאנקוס ושמר גם הוא על רמת ביטחון גבוהה: "אנחנו לא מסתפקים רק בלהיות בפיינל פור. נילחם על הפרקט וניתן את הכל כדי להוציא את המקסימום מהמעמד. זה יותר קל לזכות בפיינל פור מאשר להגיע אליו. החבר'ה המנוסים כאן מאוד עוזרים לי ואני מקווה להמשיך לתרום לקבוצה גם בפיינל פור כמו שתרמתי כל העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully