וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אוהדים מוחים על הפיינל פור

4.5.2011 / 17:13

יש קבוצה לא קטנה של אוהדי מכבי תל אביב ממגזרים שונים שלא נסעו לפיינל פור. האוהד הדתי הנאמן שמרגיש ששכחו אותו, האוהד המסור שמוחה על הפקעת המחירים, והאח השכול, אוהד מושבע, שעדיין תוהה האם הוא רוצה שמכבי תעלה לגמר

ברני ארדוב

צילום: נועם אשל

עריכת וידאו: רן צימט

בתוך פסטיבל הפיינל פור, יש גם אוהדים של מכבי תל אביב שלא נסעו לברצלונה. ולא, זה לא משום שלא היו כרטיסים אלא מבחירה.

מדוע? סיבות לא חסרות. אלעד לברן, אח שכול, מסביר: "אחי נהרג בלבנון בספטמבר 1997. מאז הפכתי להיות גם ממשפחה שכולה. בתור משפחה שכולה אי אפשר לנסוע ביום הזיכרון. יש לנו טקסים ואנחנו רוצים להיות ליד יקירינו".

צביקה וייל, שומר שבת, מסביר: "בכל שאר הפיינל פורים לא הייתה בעיה, כי המשחקים היו מסתיימים לפני שבת והיינו הולכים לאחר מכן לתפילה. הפעם המשחק יתקיים בערב שבת ואין מה לעשות, השבת קודמת לכל".

גם פיני עיני הוא אוהד ותיק שליווה את מכבי תל אביב לא מעט בחייו. "לא יכול להיות מצב שבו בוויקנד אחד אתה שורף מעל 2,000 יורו ומקבל מלון זול וכסא מעל למנורה במגרש. במחירים האלה זה ממש לא שפוי".

האכזבה היא בעיקר משמעון מזרחי ומדייויד פדרמן, שלטענת האוהדים לא עשו מספיק. "אם מכבי יזכו, דרק שארפ יניף גביע ביום הזיכרון", מסביר לברן. "התקשרתי אישית למזרחי ופדרמן, נפגשתי איתם. אמרו לי 'לכשנגיע' וכל האמונות הטפלות של 'אנחנו עוד לא שם'". עיני אומר: "צריכה להיות עדיפות לבעלי מנויים". וייל מסכם: "אני רוצה לחשוב שההנהלה של מכבי לא הייתה בעד הדיל של לשחק מאוחר, אבל זה יצר מצב שמבחינתנו בלתי אפשרי וזה חבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully