וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שחר דרבן באמצעות מקומון תל אביבי

4.5.2011 / 13:00

הבעלים מצא דרך מקורית להמריץ את שחקניו: "תראו מה כותבים"". אלישע לשחקנים: "כולם ממשיכים לעשות ההגנה"

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, ביקר היום (רביעי) באימון מכבי חיפה ושוחח עם השחקנים. השיחה התנהלה ברוח טובה ובמהלכה הפתיע הבעלים את השחקנים, כששלף מקומון תל אביבי שביקר את הקבוצה. "תראו מה כתבו עליכם לפני המשחק מול הפועל תל אביב", אמר הנשיא. שחקן בקבוצה אמר לאחר האימון: "יכול להיות שלא סופרים אותנו, אבל אנחנו ניאבק עד הסוף. שהתל אביבים יתעסקו בעצמם". שחר הוסיף באימון: "השקט ששידרתם זה המפתח. אתם צריכים להמשיך עם זה". אלישע לוי אמר: "צריכים לבוא למשחק מרוכזים. תזכרו שהכל מתחיל מההגנה. כולם ממשיכים לעשות אותה, כמו מול הפועל תל אביב, עד סוף משחקי הפלייאוף".

הקשר גוסטבו בוקולי ערך הבוקר אימון מלא לראשונה מאז הפציעה ונראה שיהיה כשיר למשחק נגד מכבי תל אביב. אתמול הודיעה הקבוצה כי השחקן ינסה לשוב לאימונים לאחר שלא התגלה אצלו קרע. למרות זאת, אלישע לוי מתלבט בינו לבין אייל גולסה, שהציג יכולת טובה במשחק העונה ונראה כי הפציעה כבר מאחוריו. גם תומר חמד ערך אימון מלא וצפוי לפתוח. בכל מקרה, סיידו יאיא יפתח בקישור האחורי לאחר שהצטיין במשחק העונה בעוד ג'ון קולמה, שלא פתח בהרכב למעלה מחודש, יפתח ככל הנראה על הספסל.

על פי דיווחים שפורסמו השבוע בתקשורת הרוסית, נציג של דינמו קייב צפה במשחק של הפועל תל אביב מול מכבי חיפה וגילה עניין בליאור רפאלוב. הקשר מעדיף לעבור לאנגליה או לגרמניה, אבל אם תוגש הצעה רשמית למכבי חיפה, ייתכן שישקול לעבור לליגה אחרת. רפאלוב אמר לאחרונה למקורביו: "אני מעדיף להתרכז כרגע במאבק על האליפות ורק לאחר מכן לחשוב מה יקרה בעונה הבאה".

פיטר מסיללה התאכזב לשמוע כי קרדיף הפסידה במשחק החשוב ביותר שלה בליגת המשנה באנגליה העונה ותשתתף בסדרת משחקי פלייאוף, במסגרתה אחת מתוך ארבע קבוצות תעפיל לפרמייר ליג. אם קרדיף תעלה, היא תפתח במשא ומתן רשמי עם נציגיו. גורמים הקשורים לעסקה טוענים כי אם זו תעפיל, ייתכן ששחקן ישראל נוסף יעבור לקרדיף, אולי רפאלוב.

בימים הקרובים יוודע סופית האם הקשר הליטאי מרטינס דפקוס יצטרף למועדון, כשהתכנון לגביו הוא להצטרף תחילה לקבוצת הנוער ובהמשך לבוגרים. כזכור, הגעתו מתעכבת בגלל עניינים ביורוקרטים, מאחר והדרכון שלו פג תוקף.

עדכון ראשון: 11:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully