וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה כבר תפסה את המקום הראשון

ההתאחדות להיסטוריה וסטטיסטיקה פרסמה דירוג חדש. פברגאס מצייץ בטוויטר לטובת חבריו. ריאל שפופה אך מאמינה

התאחדות הכדורגל להיסטוריה וסטטיסטיקה פרסמה היום (שלישי) את הדירוג לקבוצת הכדורגל הטובה בעולם, ומי שתפסה את המקום הראשון היא ברצלונה. בראש ניצבת אלופת ספרד עם 300 נקודות והיא מקדימה את ריאל מדריד בשתי נקודות. במקום השלישי מדורגת פורטו (278 נקודות), שקרובה לעלות לגמר הליגה האירופית. מנצ'סטר יונייטד רביעית (269 נקודות), כשאינטר הדרדרה בעקבות ההדחה על ידי שאלקה עד למקום החמישי (250 נקודות). במקום השישי ניצבת קבוצה דרום אמריקאית, אינטרנסיונאל הברזילאית (238), ובהמשך: ויאריאל (ספרד), מנצ'סטר סיטי (אנגליה, 228), זניט סנט פטרסבורג (רוסיה, 217.5) ופריס סן ז'רמן (צרפת, 216), שסוגרת את העשירייה הראשונה.

היום, כידוע, ייערך המשחק האחרון בסדרת הקלאסיקו שריתקה את עולם הכדורגל, כאשר ברצלונה תארח את ריאל מדריד בחצי גמר גומלין ליגת האלופות, לאחר שניצחה 0:2 בסנטיאגו ברנבאו. עם קשר לחיסולו של אוסמה בין לאדן ובלי, המשחק היום (שלישי) יעמוד בסימן אבטחה רבה כאשר לא פחות מ-1,500 אנשים יאבטחו את המשחק הטעון. רק כ-1,500 אוהדי ריאל מדריד יהיו באצטדיון.

ססק פברגאס הודח אמנם עם ארסנל על ידי בארסה, אבל כידוע הקשר הקטלאני שגדל במועדון מחזיק אצבעות חזק-חזק לחבריו מול ריאל ובכלל במפעל האלופות. קפטן ארסנל, שמדבר על בסיס קבוע עם ג'רארד פיקה, חברו הטוב מקבוצת הנערים של המועדון, ועם הקפטן קרלס פויול, כתב בחשבון טוויטר שלו מספר הערות ובהן הביע תמיכה בלתי מסויגת בבארסה: "בהצלחה, חברים", כשנשאל לפשר הציוץ, אמר: "אני תמיד מאחל לחבריי את כל הטוב".

האווירה אצל הבלאנקוס די שפופה לאור שני ההפסדים האחרונים הרצופים של הקבוצה. עם זאת, שחקני הקבוצה רחוקים מלוותר על ההתמודדות. "אם הם ניצחו אותנו במדריד, אנחנו יכולים לעשות זאת בקמאפ נואו", אמר החלוץ גונזאלו היגואין לחבריו, כשסרחיו ראמוס הוסיף: "אנחנו חייבים לקוות. זה לא בלתי אפשרי אם ניתן את הכל".

בריאל כבר מסתכלים אל עבר העונה הבאה, כשמי שנמצא ברשימת הקניות הוא נורי שאהין, אחד הברגים המרכזיים באליפות של דורטמונד העונה בגרמניה. הבלאנקוס עשויים לשלם על הקשר היצירתי בן ה-22 כ-10 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully