וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "פנאתינייקוס פייבוריטית בפיינל פור"

עוזר מאמן מכבי ת"א לשעבר סימן את היוונים כמועמדים לתואר. על ניצחון הבכורה במונטגרנארו: "הבאתי את השיטה שלי"

יממה אחרי שהרשים וניצח את משחק הבכורה שלו במונטגראנרו, נראה ששרון דרוקר מתחיל להתאקלם באיטליה. אמש (ראשון) הוליך המאמן הישראלי את קבוצת התחתית לניצחון גדול וחשוב 66:75 על רומא, והערב הוא התפנה להעניק ראיון נרחב לתקשורת האיטלקית ובו סיפר בין היתר על ההיסטוריה הפרטית שלו, ההחלטה לחתום במונטגראנרו, הכדורסל האיטלקי ועוד.

"אני לא קוסם או מושיע אלא מאמן כדורסל, ואנחנו צריכים לקחת כל משחק בעתו", אמר דרוקר, שמדורג במקום ה-13 מתוך 16 עם שני מחזורים לתום העונה. "הבאתי את השיטה שלי לקבוצה, נגד רומא הראנו כמה הגנות חדשות וגם דברים בהתקפה. ראיתי את הרצון של השחקנים לצאת מהמצב הקשה, שמעתי את האוהדים אומרים 'קואץ', אנחנו חייבים להישאר בליגה'. הקבוצה קיבלה אותי".

דרוקר נשאל על החתמתו של פי ג'יי טאקר, אקס בני השרון שחתם במונטגראנרו בשבוע שעבר. "אימנתי את פי ג'יי באריס סלוניקי. לאחר שפוטרתי נשארנו בקשר, וידעתי שהוא ירצה לשחק עבורי פעם נוספת. דיברנו, הוא הגיע מארצות הברית ועזר לנו מאוד".

גם המאמן הישראלי נדרש, כמובן, על פיינל פור 2011 המתקרב בברצלונה, ונשאל מי הפייבוריטית שלו בסוף השבוע הקרוב. "פנאתינייקוס. זו ההרגשה שלי", אמר מי ששימש כעוזר מאמן בשורות מכבי תל אביב בין השנים 2008 ו-2010. על ההחלטה לבוא לאיטליה הוסיף הישראלי: "יש לי חברות ארוכת שנים עם מנהל הקבוצה, ג'יאנמריה ואקירצ'ה. היתה לי הצעה לבוא לאיטליה כשהייתי עוזר מאמן במכבי".

לבסוף, נשאל דרוקר מי השחקן שהותיר עליו את הרושם הכי גדול בקריירת האימון שלו, ונקב בשם די מפתיע: "קלי מקארתי. אימנתי אותו במכבי רעננה, מועדון שכבר לא קיים, לפני 12 שנים. פעם אחת הגענו לגמר מול מכבי. ולאחר מכן הבאתי אותו להפועל ירושלים, זכינו ביול"ב קאפ והוא נבחר ל-MVP. הוא שחקן נהדר ואדם נהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully