וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "ריאל חזקה יותר ממה שראינו לאחרונה"

2.5.2011 / 20:01

מאמן מכבי ת"א לא מתרגש מההפסדים האחרונים של היריבה בפיינל פור: "ריאל חזקה ואגרסיבית, נכנסנו לכוננות שיא"

ברני ארדוב

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: יותם בן דוד

ארבעה ימים לפני משחק חצי גמר הפיינל פור של היורוליג נגד ריאל מדריד, המתח במכבי תל אביב בשיאו. הצהובים משלימים את הכנותיהם לקראת ההמראה לברצלונה גם בפן החברתי. הערב (שני) יצאו אנשי הקבוצה לארוחה במסעדת "מוזס" בהרצליה, שמשיקה בימים אלה תפריט בריאות חדש. מי שהגיע גם הוא לאירוע הוא אקס הצהובים, עמרי כספי, שחקנה של סקרמנטו קינגס.

"נכנסנו היום לכוננות שיא. אפשר להשאיר את כל שאר הדברים האחרים בצד ולהתרכז במטרה שהוא האירוע הגדול - הפיינל פור", אמר המאמן דיוויד בלאט לעיתונאים. "מרגישים באוויר היטב את המעמד. אני לא רוצה להשתמש במילה לחץ כי אין לנו שום סיבה להיות בלחץ. אנחנו צריכים להיות מלאים באמביציות, התלהבות וביטחון. הגענו בצדק לפיינל פור".

על ריאל מדריד אמר המאמן: "אני לא יודע אם הם יותר חזקים או אגרסיביים מאיתנו. אני יודע שהם שני הדברים. על המגרש נראה מי יותר אגרסיבי וחזק".

בלאט התייחס להופעות של קבוצתו במשחקי הפלייאוף מול נתניה: "אני חושב שההגנה שלנו הייתה טובה מול ברק נתניה והחזקנו אותם על אחוזים נמוכים. שני המשחקים לא היו מהטובים שהיו לנו השנה, אבל מצד שני צריך להסתכל על התוצאות של כל הקבוצות שהגיעו לפיינל פור אפשר להבין. גם פנאתינייקוס, גם סיינה וגם ריאל מדריד לא בדיוק הרשימו ואנחנו ניצחנו בסופו של דבר. זה מעיד שהקבוצות לא נמצאות באיפוס מלא במשחקי הליגה. אני מרוצה מאוד שאנחנו ב-0:2 בסדרה שלנו.

"יכולנו להגיע לפיינל פור בראש נקי ולהתרכז רק בריאל. אנחנו צריכים להיראות ולשחק יותר טוב. ריאל מדריד היא קבוצה הרבה יותר חזקה ממה שראינו בחודש האחרון ואחת החזקות באירופה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully