וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצ'ט למכבי תל אביב בתמורה לשטרית, חיימוב ואבידור?

הדס גרינברג

2.5.2011 / 16:11

הצהובים מגבירים את העניין בקשר קרית שמונה, זו דורשת מחיר גבוה אבל עשויה להסתפק בשחקנים שיעשו את הדרך ההפוכה

בימים האחרונים עלתה אפשרות לטרייד שחקנים מאסיבי בין מכבי תל אביב לעירוני קרית שמונה, במסגרתה אדריאן רוצ'ט יעשה את הדרך לקרית שלום בתמורה לגיא חיימוב, אורי שטרית ויובל אבידור. רוצ'ט הפך לאחת מתגליות העונה בליגת העל, משמש כבורג מרכזי מאוד בחלק הקדמי של רן בן שמעון ואחרי עזיבתו של אלרואי כהן נטל את המושכות בחלק הקדמי של הקבוצה.

כזכור, מכבי תל אביב החלה להגביר ברוצ'ט עניין בשבועות האחרונים, כשבמקביל גם הפועל תל אביב גיששה אצל קרית שמונה. כשהבעלים איזי שרצקי נדרש לאפשרות שהקשר יעזוב, הוא השיב: "זה נכון שפנו אליי לגביו, אבל רק אם יתנו לי את הסכום שקיבל פרננדו טורס על המעבר שלו אז אולי אשחרר אותו".

כעת האפשרות לחילופי שחקנים מעלה שחיימוב ושטרית, שמשחקים בקרית שמונה כמושאלים ממכבי, יישארו בקבוצה מהצפון גם בעונה הבאה, אם כי עדיין לא ברור אם בהשאלה או שיעברו אליה עם כרטיסי השחקן שלהם.

גם אבידור, כאמור, עשוי להיות חלק מעסקה כזו. החלוץ הושאל בשנתיים האחרונות מקרית שמונה ולמרות שלא הצליח לתפוס מקום של קבע בהרכב, הצהובים מימשו בקיץ את האופציה לשנה השלישית בחוזהו. למרות זאת, המאמן מוטי איוניר נוטה לוותר על שירותיו לקראת העונה הבאה. כזכור, כבר בינואר היה אבידור קרוב לחזרה לקרית שמונה, אך העסקה התפוצצה ברגע האחרון.

מבצע: קנו כרטיס לגביע, קבלו כרטיס לבני יהודה

בתוך כל, עירוני קרית שמונה נמצאת בעיצומן של ההכנות למשחק הגביע נגד הפועל תל אביב ביום רביעי הבא והבעלים איזי שרצקי נחוש לראות אוהדים רבים של הקבוצה שמגיעים לאצטדיון רמת גן לתמוך בקבוצה. לפיכך שרצקי הציע לאוהדי הקבוצה דיל במסגרתו כל מי שיקנה כרטיס לחצי הגמר, יוכל להיכנס בחינם למשחק הליגה נגד בני יהודה ביום שבת הקרוב.

נכון לעכשיו למעלה מ-1,000 אוהדים של קרית שמונה הבטיחו את מקומם באצטדיון הלאומי ושרצקי צפוי להעמיד לראשותם יותר מ-20 אוטובוסים שיסיעו אותם למעמד בו הקבוצה תופיע לראשונה בהיסטוריה של המועדון.

מעבר לטירוף לקראת משחק הגביע, בקרית שמונה יחלו בהכנות לקראת המשחק מול בני יהודה בשבת בידיעה שמדובר בנקודות חשובות אם ברצונם להשאיר את הסיכוי להשיג כרטיס לאירופה דרך הליגה. רן בן שמעון, שפתח במערך של שלושה בלמים מול מכבי נתניה, צפוי לשוב למערך של שני בלמים. אופיר חמו שהציג יכולת טובה ואף כבש את השער השלישי צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט בהרכב. ברק בדש המחלים מפציעה עשוי לשוב כבר בשבת לסגל.

(עדכון ראשון: 12:59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully