וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "הניצחון מוקדש למשפחה שלי, ששמעה את הקללות ביציע"

חלוץ מכבי ת"א חגג על האקסית וענה לאוהדי בני יהודה. סבן: "הבנו שאנחנו מביישים את הקהל ולקחנו עצמנו בידיים"

אוהדי מכבי תל אביב זכו לסוף שבוע של נחת, כשקבוצת הנוער של המועדון הביסה אתמול (שבת) 0:4 את בני יהודה והבטיחה לעצמה את תואר האליפות, ולאחר מכן המשיכה גם הקבוצה הבוגרת במומנטום החיובי שלה עם 1:3 על הזהובים שקירב אותה להבטחת המקום השלישי והשגת הכרטיס לאירופה. מאור בוזגלו עמד במרכז העניינים בסיום המשחק, אחרי שהצליח למצוא את הרשת פעמיים וסחט מחמאות רבות מהצוות המקצועי וראשי הקבוצה, אחרי שבמהלך העונה היה עסוק בעיקר במלאכת הבישולים.

שחקן נוסף שקיבל מחמאות היה אלירן עטר, שכבש את שערו ה-18 העונה וטיפס לראשות טבלת מלך השערים לצידם של טוטו תמוז ועדן בן בסט. במצב של תיקו 1:1 בדקה ה-60 קרא מוטי איוניר לעטר ולחש באוזנו: "אתה חייב להירגע ולשחק בסבלנות. אני יודע שאתה רוצה לכבוש אבל אל תנסה לעשות דברים בכוח. תהיה סבלני והגול יגיע". כעבור חמש דקות בישל עטר לבוזגלו את שער היתרון של הצהובים, ושתי דקות מאוחר יותר קבע החלוץ את תוצאת המשחק כשכבש בעצמו בעזרת בישול נפלא של שרן ייני.

"אני מקדיש את הנצחון הזה למשפחה היקרה שלי ולהורים שלי שנאלצו לשבת ביציע ולשמוע את הקללות של אוהדי בני יהודה לעברי, אחרי כל מה שנתתי למועדון הזה", אמר עטר לחבריו בחדר ההלבשה בסיום המשחק. החלוץ סבל מקללות ושריקות בוז לאורך כל המשחק מכיוון אוהדי בני יהודה, בדיוק כפי שהיה במשחק הקודם בין שתי הקבוצות. עטר, ששוב שיחק למרות כאבי הגב מהם הוא סובל בתקופה האחרונה, צפוי לעבור טיפול מיוחד בגבו מיד עם סיום העונה.

הבוקר אמר עטר לאתר הרשמי של המועדון: "אני שמח שחזרנו מפיגור ושמח שניצחנו. שחקנים הראו מחויבות למועדון ולמשחק כשאחד דחף ועודד את השני. אני שמח שאחרי תקופת הפסדים בה לא נראינו רוצים ומחויבים מספיק, אנחנו מחזירים לקהל של מכבי. המשחק אתמול הוא היסטוריה והראש כבר במשחק הבא נגד חיפה"

גם האריס מדוניאנין, שנכנס כמחליף בדקה ה-53. זכה לחיזוקים מהמאמן. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הקשר הבוסני צפוי להישאר למרות שאיבד לאחרונה את מקומו בהרכב. מדוניאנין, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת, אמור להיות אחד מהשחקנים המרכזיים של איוניר בעונה הבאה. "היה לי חשוב ללכת אליו אחרי המשחק ולתת לו מחמאות", אמר איוניר בסיום. "הוא לא שיחק הרבה לאחרונה, והיום היה טוב. מדוניאנין הוא אחד השחקנים החשובים בקבוצה, וחשוב לנו שהוא יהיה טוב ויסחוב אותנו עד סיום העונה הזאת וגם בעונה הבאה להישגים".

"כיף להשיג נצחון שני ברציפות, אנחנו נהנים", אמר קלמי סבן, שתופקד אמש כבלם לצידם של שרן ייני וסאבו פאביצ'ביץ'. "הגיע הזמן שנחזיר קצת כבוד לקהל ולמועדון, נמשיך להתאמן חזק, יש לנו רצון להמשיך עם התוצאות האלה גם נגד חיפה, אני מקווה שנמשיך להנות ונגרום לקהל להירגע אחרי עונה לא קלה. אין לי כל כך הסבר לשינוי שקרה בשבועיים האחרונים. אני חושב שפשוט הבנו שאנחנו מביישים את הקהל ומביישים את המועדון, והחלטנו יחד עם הצוות המקצועי לקחת את עצמנו בידיים והבנו שאנחנו חייבים להרים את הראש".

בקבוצה ציינו גם את ההקרבה של פאביצ'ביץ', שביקש לקיים ביום שישי אימון מקוצר על מנת לא להעמיס על ברכו הפגועה אך ביקש מאיוניר ליטול חלק במשחק למרות הפציעה. הבלם המונטנגרי, שהוחלף בדקה ה-81 כדי לא לסכן את ברכו, ינצל את היומיים החופשיים שקיבלו השחקנים לטובת טיפולים ומנוחה. החל מיום שלישי תחל הקבוצה בהכנות לקראת משחק הבית נגד מכבי חיפה, בשבת הקרובה בבלומפילד.

הבלם הברזילאי ניבאלדו עבר בדיקת ארתרוסוקופיה בבית החולים 'מאיר', על מנת לקבוע את חומרת הפציעה בברך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully