וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה: "זה מה שנשאר לנו בחיים עכשיו"

29.4.2011 / 9:39

האוהדים הגיעו לאימון כדי לדרבן את השחקנים לפני משחק העונה: "חייבים ניצחון". אלישע לוי עדיין לא ערך אסיפה טקטית

התכונה בחיפה גוברת לקראת משחק העונה בו תארח מחר (שבת, 21:00, ערוץ 1 ו-511 HD) מכבי חיפה את מוליכת הטבלה הפועל תל אביב. עשרות אוהדים הגיעו הבוקר לאימון הקבוצה ותלו שלטים במגרש. "שחקנים יקרים, חייבים ניצחון. שהאליפות לא תברח, זה מה שנשאר לנו בחיים עכשיו", נכתב באחד השלטים על ידי האוהד הוותיק ג'ורג' ואסילי. בשלט אחר נכתב: "זה לא איום, זה הבטחה. בהצלחה".

בקבוצה, בינתיים,לא משנים את ההכנות שלהם לקראת המשחק. אלישע לוי עדיין לא דיבר על המערך הטקטי של הפועל תל אביב, לא הקרין וידאו והאסיפה המסכמת תיערך רק היום (שישי). שחקן בקבוצה אמר: "כנראה שאלישע רוצה לראות קודם מה יהיה ההרכב של הפועל תל אביב, ורק אחר כך לקבוע את ההרכב שלו. אפשר להסתכל על זה בכל צורה שתרצו. עד היום הוא לא ערך אסיפות וידאו לפני יום שישי וכך גם הפעם".

לפרקים, תרגל אתמול המאמן את סיידו יאיא כקשר אחורי יחיד, אבל שחקני מכבי חיפה סבורים שהמאמן יפתח עם שני קשרים אחוריים (לפי ההערכות, בוקולי ויאיא יפתחו, אך גם גולסה וקולמה לא נפסלים על הסף), במיוחד לאור משחק ההתקפה המסוכן של הפועל ומרכז ההגנה האיטי יחסית שעומד לרשותו. לכן, ההערכה היא שההתלבטות הייתה ונשארה לגבי החלוץ הבודד שיפתח. על פי הערכות השחקנים, תומר חמד יפתח ב-11 ולא ולדימיר דבאלישווילי, ואילו יניב קטן ישחק מעט מאחוריו.

אפשרות נוספת: המאמן יפתח עם שני חלוצים וקטן על הספסל. בכל מקרה, נראה ששניים מבין חמד, דבאלישווילי וקטן יפתחו. קטן ניסה לכל אורך השבוע לדרבן את השחקנים הצעירים ובחיפה מייחסים לו חשיבות רבה לקראת המשחק, אם כי בפן המקצועי מצפים ללא מעט מליאור רפאלוב, שנמצא בכושר טוב העונה.

בניגוד למשחק העונה האחרון, שחקני מכבי חיפה נשמעו בטוחים בעצמם. "בדרך כלל לא נוטים להמר על תוצאות לפני משחקים, אבל לרבים כאן יש תחושה טובה ואם המשחק יתפתח כמו שאנחנו רוצים, ננצח. ננסה להרוס להפועל את תבנית המשחק. הם יודעים להניע כדור ואנחנו נצטרך לקלקל להם".

מספר סקאוטים יגיעו למשחק, חלקם קנו כרטיסים באופן פרטי ויגיעו לצפות במשחק. ככל הידוע, אחת הקבוצות שתגיע היא פאפוס הקפריסאית, אך ספק גדול אם תוכל לרכוש שחקנים במחירים גבוהים. נציגי קארדיף שקלו להגיע למשחק כדי לצפות בפיטר מסיללה, אך לבסוף לא יגיעו וימתינו שבוע נוסף.

בינתיים, בפורומים שונים מתנהלת מכירה מאסיבית של כרטיסים לקראת משחק העונה. מחירי הכרטיסים נעו בתחילת השבוע סביב מחיר של 200 שקל למבוגר, אך כעת הם נעים בסביבות 300 שקל ויותר. חלק מאוהדי הקבוצה מציעים למכירה בפורומים את כרטיס המנוי שלהם, שכולל את שני משחקי הבית מול הפועל תל אביב וקרית שמונה, במחירים של עד 500 שקל. אוהד חיפאי אמר אתמול: "מחירי הכרטיסים מופקעים והיה ברור לכולם שיהיו ספסרים. מה שכואב באמת הוא שהתופעה הזאת לא נעצרת ואוהדים שלא הספיקו לרכוש כרטיסים בגלל הלחץ יישארו בבית. לא כולם יכולים לשלם מחירים כאלה, במיוחד לא חיילים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully