וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ווסטהאם תפטר את גרנט גם אם תישאר בפרמיירליג

"דיילי אקספרס" מפרסם כי הישראלי יוחלף בכל מקרה, כשמרטין אוניל מועדף על ההנהלה. מארק נובל ייעדר כמעט עד סוף העונה

ווסטהאם לא מרימה ידיים בניסיונה להחתים את מרטין אוניל כמאמנה במקומו של אברהם גרנט. "דיילי אקספרס" מפרסם היום (חמישי) שווסטהאם רוצה את אוניל גם במקרה שגרנט ישאיר אותה בפרמיירליג בתום העונה. גרנט, על פי העיתון, גם לא מהווה ברירת מחדל במקרה שאוניל לא יגיע, שכן הפטישים צפויים לפנות לפול לאמברט, מאמן נוריץ' מהליגה השנייה. זו השנה השנייה בה לאמברט מדריך את הקנריות.

משמעות הדבר היא שגרנט יפוטר בסוף העונה, ללא קשר למיקומה של ווסטהאם. מקור באפטון פארק טוען כי אוניל הוא המועמד המועדף על הבעלים דייויד סאליבן ודייויד גולד, וזאת למרות שהוא דחה את הצעתם לאמן את הקבוצה כבר בינואר השנה.

כזכור, אוניל זעם על כך שמועד הפגישה שלו עם סאליבן וגולד הודלף לתקשורת. ווסטהאם הציעה לאוניל בונוס של 3 מיליון ליש"ט אם יצליח להשאיר את הקבוצה בפרמיירליג, אולם המנג'ר לא התרצה.

בינתיים הפטישים התבשרו היום כי מארק נובל ייעדר בשלושת השבועות הקרובים בשל פציעה. נובל יחמיץ את המשחקים הקריטיים של המועדון נגד מנצ'סטר סיטי, בלקבורן ו-וויגאן, כשהוא עשוי לחזור למשחק הבית האחרון נגד סנדרלנד, המשחק שעשוי להכריע אם ווסטהאם תישאר בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully