וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "מסי? גם אני הייתי חוגג נגד 10 שחקנים"

קשר ריאל התקשה לפרגן: "תמיד אותו דבר נגד בארסה. צירוף מקרים?". מוריניו: "אסיים את הקריירה אם אומר מה שעל לבי"

AP

וידאו: רויטרס

עריכת וידאו: גדי וינסטוק

הו ברצלונה, ברצלונה? אולי הגיע הזמן שישנו את השיר הזה ל:הו מסי, מסי? הגאון הארגנטינאי סידר הערב (רביעי) לבארסה 0:2 על ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו, במשחק הראשון של חצי גמר ליגת האלופות. בארסה עשתה צעד משמעותי לקראת שחזור גמר האלופות מ-2009, אז פגשה את מנצ'סטר יונייטד, שגברה אמש 0:2 בחוץ על שאלקה.

הרבה אלימות, עבירות והרחקות ראינו היום בברנבאו, אבל בסיכומו של דבר, נראה שאת שחקני ומאמני ברצלונה זה לא מעניין. גווארדיולה סגר חשבון גדול עם מוריניו, שגם הוא הורחק. אגב, לפני המשחק השניים לחצו ידיים ואולי סגרו את הסיפור ביניהם.

מוריניו, כמובן, רתח מזעם בסיום והתייחס להרחקה שלו: "לא אמרתי כלום לשופט, רק צחקתי והרעתי עם שתי אצבעות. אם אומר מה שאני חושב, הקריירה שלי תיגמר היום. יש לי רק שאלה אחת: למה שטרק? למה? בכל חצי גמר זה תמיד אותו דבר. למה צ'לסי לא הצליחה לעלות לגמר? למה אינטר הייתה בגמר? זה היה נס. תכננתי להכניס את קאקה ואז היינו מסתכנים. אני לא יודע אם זה קשור לכך שברצלונה מפרסמת את יוניצ"ף או שווילאר באופ"א, אני לא מבין"

"אנחנו מדברים על קבוצה נהדרת, ברצלונה, ושאף אחד לא ישנה את המילים שלי, שבאה למשחק מאוזן ושקול ופתאום השופט משנה הכל", הוסיף מוריניו. "ברכות על הכדורגל הנהדר שלה. אבל יש להם מזל על כל הכוח הזה, לקבוצות האחרות אין סיכוי - דרוגבה, מוטה, ואן פרסי, מוריניו...אני מקווה שיום אחד תהיה לנו תשובה לזה. מישהו מכם יכול לענות לי על זה, כי אני לא מבין. פתאום כרטיס אדום. ברצלונה היא לא משימה בלתי אפשרית, אבל קשה. הם חייבים להגיע לגמר והם יגיעו, אני מקווה שיום אחד תהיה תשובה לזה".

מוריניו שחרר עוד עקיצה לעבר השופט שטרק, שלטענתו אחרי הרחקת פפה הציג שיפוט מאוזן יותר. "הכדורגל של שטרק שווה לכולם, אחרי שהטובה יותר מנצחת. רק השופט יכול לענות, אבל הוא הלך הביתה ואף אחד לא יקבל תשובות".

מוריניו נשאל האם ריאל הודחה לדעתו מליגת האלופות. "כן", השיב. "נבוא עם כל הגאוואה והכבוד שלנו, אנחנו מכבדים את עולם הכדורגל למרות שלפעמים מגעיל לחיות בו. פפה לא עשה כלום, ראמוס לא עשה כלום, והפיגור בלתי אפשרי. אם נכבוש, חצי הגמר ייפתח, אבל הם יהרגו אותנו", הוסיף מוריניו ושלח עוד עקיצה לעבר אופ"א והשופטים שהיא משבצת למשחקי ריאל.

במסיבת העיתונאים התבטא 'המיוחד' באופן חריף נגד פפ גווארדיולה, ואמר: "אם הייתי במקומו, הייתי מתבייש לנצח ככה. הוא מאמן מצוין שזכה בליגת האלופות, אבל אני במקומו הייתי מתבייש לזכות בזכות הסקנדל בסטמפורד ברידג'. השנה, אם הוא יזכה, זה יהיה הסקנדל של הברנבאו".

רונאלדו: "איכשהוא תמיד הדברים האלה קורים נגד ברצלונה"

כריסטיאנו רונאלדו, שאכזב, התייחס להרחקה של חברו לנבחרת, פפה: "כולכם ראיתם מה קרה פה. כשהיינו ב-11 נגד 11 אולי לא שיחקנו טוב, אבל שלטנו במשחק. תמיד קורה אותו הדבר נגד ברצלונה. האם זה צירוף מקרים? 0:0 לא הייתה תוצאה גרועה, היינו יכולים להתמודד עם ברצלונה בגומלין. גם קאקה היה אמור להיכנס סביב הדקה ה-70 ואז היינו תוקפים יותר, אבל אז הגיעה ההרחקה של פפה. אנחנו מאוד מאוכזבים מפני שאיכשהוא תמיד הדברים האלה קורים נגד ברצלונה".

רונאלדו נשאל גם על מסי ולא מיהר להחמיא לו: "מסי? נגד 10 שחקנים זה הרבה יותר קל מאשר נגד 11. הלוואי וגם אני יכולתי לשחק נגד 10 שחקנים, אולי גם הייתי עושה את אותם הדברים". קשר מנצ'סטר יונייטד לשעבר דיבר גם על השיטה בה ריאל שיחקה: "אני לא אוהב לשחק בסגנון הזה, אבל אני חייב להסתגל". על הגומלין, אמר רונאלדו: "0:2 זה יתרון משמעותי, אבל בכדורגל הכל יכול לקרות".

גם חורחה ולדאנו, המנהל הספורטיבי של ריאל, ביקר את השיפוט. "הפיצוץ סימן את המשך המשחק. פפה נכנס חזק, אבל מאוד הופתעתי לראות את הכרטיס האדום. מאותו רגע השתנה המשחק. ההחלטה הזאת הייתה הדבר היחיד שהיה לו משקל גדול יותר מהמבצע של מסי במשחק". גם לראול אלביול היה מה לומר על השופט: "הוא חימם את המשחק, וההחלטה שלו גמרה את ההתמודדות. איבדנו שחקן מפתח כמו פפה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully