וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "רק אליפות תשכיח את הקיץ הקשה"

27.4.2011 / 16:31

בלם מכבי חיפה מאמין כי רק ניצחון על הפועל ת"א ימחוק את טראומת העונה שעברה. הערכה: אלישע לוי יפתח עם חלוץ בודד

שלושה ימים בלבד נותרו עד משחק העונה הגדול בין מכבי חיפה והפועל תל אביב, ובשתי הקבוצות ממשיך להיערך בדריכות שיא. הערב (רביעי) ערכה מכבי חיפה מסיבת עיתונאים רשמית לקראת ההתמודדות הגורלית, בה נטל חלק אריק בנאדו. "יש את המשחק בספרד, שזה הסופר קלאסיקו, אז זה הסופר קלאסיקו של ישראל. בשבת נראה מי הקבוצה העדיפה", אמר הבלם הוותיק שהצטיין העונה בשורות הירוקים.

ניצחון של חיפה יחזיר אותה למקום הראשון על חשבון האדומים מתל אביב, אך גם בנאדו יודע כי במשחקים הקודמים בין הקבוצות, כשהירוקים הלכו קדימה הם נענשו. "נכון שבמשחקים הקודמים היינו יותר דומיננטיים, יזמנו ונעקצנו. אנחנו לא קבוצה טיפשה, אנחנו לומדים מהטעויות שלנו", אמר בנאדו, והוסיף: "אני לא רוצה לדבר על הטקטיקה. זו העבודה של המאמן".

"המאני טיים ביום שבת, נצטרך לבוא ולהראות מה אנחנו שווים", הוסיף הבלם החיפאי. "היה קיץ קשה, ומה שיכול להשכיח את זה זה רק האליפות, ואליפות עוברת במשחק בשבת. הפועל טובים אבל אנחנו מאמינים בעצמנו ומקווים שזה יסתיים לטובתנו. אני מקווה שהקהל יתמוך בנו, ובשבת נראה מי הקבוצה הטובה יותר".

מאמן מכבי חיפה אלישע לוי לא תרגל הרכב באימון היום, אבל ההערכות הן שהמאמן יעלה עם חלוץ אחד בלבד בשבת, כאשר ברגע זה נראה כי קיימת עדיפות מסוימת לתומר חמד על פני ולדימיר דבאלישווילי. בשאר ההרכב לא אמורות להיות הפתעות מיוחדות, כאשר עידן ורד וליאור רפאלוב ככל הנראה יפתחו באגפים,יוניב קטן מאחורי החלוץ. לוי יעלה שני קשרים אחוריים בדמות גוסטבו בוקולי וסיידו יאיא, שמועדף בינתיים על פניו של ג'ון קולמה. במכבי חיפה יש שאומרים כי הקשר הקולומביאני אינו מרשים באימונים ונמצא במגמת ירידה לאחרונה.

גם ברביעיית ההגנה לא יהיו שינויים מיוחדים, שם יפתחו אריק בנאדו ואנדריי פיליאבסקי כבלמים ואייל משומר ופיטר מסיללה כמגנים. טאלב טואטחה ומוחמד גדיר ימתינו על הספסל. מחר ככל הנראה יתגבש ההרכב הראשון בצורה ברורה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully