וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גווארדיולה העמיד את מוריניו במקום"

התקשורת הקטאלונית משבחת את מאמן ברצלונה אחרי מסיבת העיתונאים בה תקף את מוריניו: "הוא המאמן והמנהיג שלנו"

רויטרס

צפו בגווארדיולה מגדף. צילום: רויטרס. עריכה: גדי ויינסטוק

הדברים שהשמיע פפ גווארדילה אמש (שלישי) במסיבת העיתונאים שערך לקראת המשחק של ברצלונה נגד ריאל מדריד הערב, לא השאירו הרבה אנשים אדישים בספרד.

כזכור, מאמן בארסה זעם על כך שז'וזה מוריניו אמר ש"פפ אף פעם לא מרוצה מהשופטים" ואמר בין היתר: "מוריניו הוא המנהיג המזדיין של התקשורת. הוא המאסטר ואני מעניק לו את תואר ליגת האלופות מחוץ למגרש. אני מקווה שהוא ייקח את הגביע הזה וייהנה ממנו בבית".

אחרי מסיבת העיתונאים חזר גווארדיולה למלון בו קבוצתו מתאכסנת וכשנכנס לחדר האוכל במקום לארוחת הערב, כל שחקני ואנשי ברצלונה נעמדו ומחאו לו כפיים. סגן נשיא המועדון, ג'וספ מריה ברתומאו, אמר אמש: "פפ התנהג למופת לאורך כל העונה, אבל עכשיו הוא כבר היה חייב להגיב".

התגובות למסיבת העיתונאים לא פסחו על שום גוף תקשורת, כשהתגובות נעות בעיקר בין דיבורים על כך שגווארדיולה איבד את קור הרוח שלו לראשונה אחרי תקופה ארוכה, לבין השערות שמתקפת הנגד שלו הייתה מתוכננת ומתוזמנת היטב.

בעיתון "אס" היוצא לאור במדריד ומזוהה מאוד עם ריאל, התפרסמו לא פחות משלושה טורי דעה בנושא מסיבת העיתונאים ובאתר האינטרנט שלו פורסם סקר בו נשאל האם גווארדיולה טעה. הפרשן סנטי חימנז טען ש"אל תטעו. פפ לא היה עצבני והוא גם לא נפל למלכודת של מוריניו. הכל היה מתוכנן".

לעומת זאת, ב"ספורט" היוצא לאור בברצלונה ומזוהה עם הקבוצה המקומית, שיבחו את המאמן. "עייף מהפניית הלחי השנייה, עייף מהשלמה עם הדברים של מאמן שחצן וארוגנטי, משוכנע שעכשיו צריך לעצור אותו, גווארדיולה שינה כיוון ועבר להתקפה", כתב ג'וספ מריה קסנובאס, "בטריטוריה של היריבה, בחדר התקשורת שלה אל מול מאות עיתונאים, פפ עמד מול השקרים והפרובוקציות של הפורטוגלי. זה גווארדיולה שלנו, מאמן ומנהיג".

העיתונאי ז'ואן והילס הוסיף: "גווארדיולה שבע מההמצאות של מוריניו והוא התנגד אליהן. אני מעודד אתכם, הקטאלנים, לשכוח מהפורטוגלי שהוא אגב, מאמן גדול אבל שחקן גדול יותר. גווארדיולה דיבר בשם כל הקטלאנים והעמיד את מוריניו במקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully