וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר מחכה למכבי חיפה בחצי גמר הגביע

הירוקים ישחקו בחצי הגמר נגד מכבי נתניה שעשתה להם צרות לאחרונה. במשחק הנוסף: הפועל תל אביב נגד עירוני קרית שמונה

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הערב (שלישי) נערכה הגרלת חצי גמר גביע המדינה בכדורגל ובתומה נקבעו שני המשחקים שיתקיימו ב-11 במאי באצטדיון רמת גן:

מכבי נתניה - מכבי חיפה
הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה

משמעות ההגרלה היא כמובן שישנה אפשרות שמכבי חיפה והפועל תל אביב, שעדיין נאבקות על האליפות, עשויות להתעמת גם בגמר הגביע. יחד עם זאת, נתניה עשתה לחיפה צרות גדולות לאחרונה ורק לפני מספר ימים גברה על הירוקים 1:2 בקרית אליעזר. מנגד, הסטטיסטיקה עומדת לזכותה של חיפה, שבתשעת המפגשים הקודמים נגד נתניה בגביע המדינה, חלפה על פני היריבה שמונה פעמים. ההפסד היחיד של הירוקים לנתניה בגביע היה בשמינית הגמר ב-2008.

גם מבחינתה של הפועל תל אביב כמובן שלא מדובר בהגרלה קלה. האדומים לא הצליחו לגבור על שחקניו של רן בן שמעון בשני המשחקים העונה. בראשון הם הפסידו 4:2 בבלומפילד ובצפון הקבוצות נפרדו ב-1:1.

הפועל תל אביב היא מחזיקת גביע המדינה ועבורה מדובר בחצי גמר רביעי בחמש השנים האחרונות, כאשר בהופעות הקודמות האדומים גם העפילו לגמר. מכבי חיפה מחפשת זכייה ראשונה בגביע מאז 1998 והיא חוזרת למעמד חצי גמר אחרי היעדרות בת שנה. מכבי נתניה העפילה לחצי גמר שלישי בארבע השנים האחרונות והיא מקווה לעלות לגמר ראשון מאז 1978. עבור עירוני קרית שמונה, מחזיקת גביע הטוטו, מדובר בהופעה ראשונה בחצי הגמר.

"זו הגרלה קשה כמו כל הקבוצות שיכולנו לקבל בשלב הזה", הגיב עוזר מאמן הפועל תל אביב יוסי אבוקסיס לתוצאות ההגרלה היום, "קרית שמונה זו קבוצה שמאוד קשה לשחק נגדה.לא הולך להיות קל, מה גם שתמיד קשה לנו לשחק נגדם, כולל העונה בליגה".

בן שהר הוסיף ואמר לאתר הרשמי של הפועל תל אביב: "קרית שמונה קבוצה צעירה ורעבה, אבל כל אחת משלוש היריבות האחרות שהיו בהגרלה הן קבוצות טובות וקשות. קרית שמונה כבר עשתה לנו חיים קשים השנה, אבל עם הקהל הגדול שלנו שיצבע את רמת גן באדום, זה סיפור אחר והכל אפשרי כמובן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully