וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרס אינייסטה: "לא מכירים דרך אחרת מלבד ניצחון"

קשר ברצלונה שולל אופציית התגוננות מול ריאל ומפנטז על גמר האלופות: "אני חולם על וומבלי. הקו בין תהילה וכישלון הוא דק"

יומיים בלבד נותרו עד הקלאסיקו השלישי מתוך ארבעה, כאשר ריאל מדריד תארח את ברצלונה במשחק הראשון של חצי גמר ליגת האלופות. עבור אנדרס אינייסטה, צמד המשחקים הקרוב מול הבלאנקוס מרגש ומסעיר יותר מהמפגש בליגה וגמר גביע המלך שהתקיימו בשבועות האחרונים. "אני לא חולם על להבקיע שערים אגדיים, אבל אני כן חולם על להגיע לוומבלי", אמר הקשר הנהדר, וסימן גמר ליגת האלופות כמטרה של הקטלאנים. "לא אכפת לי משום דבר כל עוד נגיע לגמר. הקבוצה כולה לא חושבת על שום דבר אחר".

אינייסטה נשאל על צורת המשחק בה צפויה ברצלונה לדגול ביום רביעי הקרוב, וגם הוא הבהיר באופן חד-משמעי כי האלופה הספרדית לא תגיע לסנטיאגו ברנבאו כדי להתגונן. "נבוא כדי לנצח, מכיוון שאנחנו לא מכירים שום דרך אחרת לשחק. אסור לנו להסתכל על ריאל מדריד, אלא רק על עצמנו. יש הרבה נסיבות במשחקים האלה, ועלינו לזכור כי ישנם 180 דקות. נשחק בגישה חיובית בידיעה שאני לא רחוקים מהגמר".

הקשר הקטלאני אף לא רואה משמעות גדולה לניצחון של הבלאנקוס בגמר גביע המלך. "כל משחק הוא אחר. ריאל היא קבוצה מצוינת עם כמה מהשחקנים הטובים בעולם, הסכומים גבוהים, יש המון לחץ ונהיה חייבים להתמודד עם הנקודות החזקות שלהם, כי יש קו דק מאוד בין תהילה ואכזבה. יהיה קשה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully