וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי פתח תקוה הביסה 1:4 את הפועל עכו

המלאבסים העפילו למקום השביעי והתקרבו למענק על סך 600 אלף שקלים. דמארי כבש צמד, בן חיים ואבו ענזה הצטרפו

מכבי פתח תקוה מריחה מענקים ומתעוררת. אחרי שבעונה שעברה איבדו את המקום השביעי ואת התגמול הכספי על סך 600 אלף שקלים לבני סכנין, המלאבסים לא מתכוונים לוותר על כך הפעם, והיום (שבת) עלו למקום השביעי עם 1:4 על הפועל עכו באצטדיון רמת גן. לאורחים לא הייתה תשובה ליכולת הנפלאה של עומר דמארי וטל בן חיים בהתקפה. צמד החלוצים עשה שמות בהגנת עכו החסרה (ללא איציק כהן וגבע ברקאי), כשדמארי (26 ו-65) כבש פעמיים מבישולים של בן חיים, שהבקיע בעצמו מהנקודה הלבנה (61) אחרי שחברו הוכשל ברחבה. שגיב כהן (42) רק השווה זמנית עבור עכו, שירדה למקום ה-10. מוראד אבו ענזה חתם בתוספת הזמן.

הדקות הראשונות של המשחק היו שייכות לדודו גורש. שוער הפועל עכו הדף בדקה החמישית ניסיון של עומר דמארי, ולאחר 10 דקות קלט נגיחה של רועי בקל. עכו הגיעה למצב טוב משלה בדקה ה-19, אבל מוחמד כליבאת החטיא את המסגרת כשניצב לבדו מול רובי לבקוביץ'. השוער הצעיר ביצע טעות גדולה דקה לאחר מכן, אבל לואיס זומא שניסה להקשית מעליו החטיא במעט את המסגרת. היתרון המוצדק של מכבי פתח תקוה הגיע בדקה ה-26, כשטל בן חיים העביר רוחב לדמארי שדחק מקרוב. עכו לא נבהלה והשוותה בדקה ה-42, ומי שעשה זאת הוא אקס הפועל פתח תקוה, שגיב כהן, שבעט כדור חד לקורה ופנימה מ-15 מטרים. 1:1 במחצית.

שתי הזדמנויות טובות של ניקולאס פלצ'וק לא נוצלו עם פתיחת המחצית השנייה, ובצד השני הגיע העונש. דמארי הוכשל ברחבה בדקה ה-61, ובן חיים ירה מהנקודה הלבנה לחיבורים. ארבע דקות לאחר מכן שוב צמד החלוצים טייל בהגנת עכו, כשבן חיים שוב בישל ודמארי התגבר על השמירה ולא נכשל מול גורש. המלאבסים הרגיעו את הקצב אחרי השער השלישי, אבל בדקה ה-88 נכנס מוראד אבו ענזה הנלהב שהתכבד ברביעי בתוספת הזמן עם בעיטה נאה מחוץ לרחבה. 1:4 למכבי פתח תקוה.

הרכב מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ', אורי אוזן, ג'ו ביזרה, תומר אלבז, אלירן דנין, סבסטיאן סנסוני, יוסי אופיר (מיכאל זנדברג, 88), רועי בקל, טל בן חיים (מוראד אבו ענזה, 88), עומר דמארי, עומר גולן (אסי משיח, 72).

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, ליעד אלמליח, דימקאו פידליס, חנא נאסר, שגיב כהן, אבי כנפו (אלכסנדר זהבי, 66), מהראן ראדי, ניקולאס פלצ'וק (קווין ריינשטיין, 72), מוחמד כליבאת (אליאור סיידר, 78), לואיס זומא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully