וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א - קרית שמונה: אלירן עטר כשיר, ברק לוי בשער

החלוץ שהיה בספק יפתח. שוער הנוער יקבל את הקרדיט. איוניר לשחקנים: "שכחתם מה זה לנצח". הצפוניים רוצים מקום שלישי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* המשחק הראשון בין שתי הקבוצות בליגה נערך ב-6 באוקטובר 2007. עירוני קרית שמונה ניצחה 0:1 משער של יובל אבידור, אבי נמני ויוסי שבחון ממכבי תל אביב וירו בלו מקרית שמונה הורחקו באדום.

* עד היום נערכו שמונה משחקי ליגה. קרית שמונה ניצחה חמישה, בעוד מכבי רק שניים. יחס השערים, גם הוא נוטה לטובת הקריה עם 8:15.

* בסיבוב הראשון העונה ניצחה קרית שמונה בבלומפילד 0:1 משער של ברק בדש, אחרי טעות קשה של לירן שטראובר, שלא ישחק, זכר לאדום שספג בשבוע שעבר. בסיבוב השני הביסה הקבוצה של רן בן שמעון 0:4 את הצהובים.

מפתחות והכנות

מכבי תל אביב:

החלוץ אלירן עטר, שסבל במהלך השבוע מכאבי גב והחמיץ מספר אימונים, ערך הבוקר אימון מלא לאחר שקיבל זריקה לשיכוך כאבים ויפתח. גם הקשר מאור בוזגלו כשיר ויפתח. הצהובים ינסו לפתוח ברגל ימין את משחקי הפלייאוף העליון והקרב על כרטיס לאירופה, למרות מומנטום שלילי מאוד בו הם נמצאים עם ארבעה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים.

המאמן מוטי איוניר תרגל השבוע מערך של שלושה בלמים, כשההתלבטות היא בין ריף פרץ ואבי סטרול, לצידם של סאבו פאביצ'ביץ' וקלמי סבן. שוער קבוצת הנוער ברק לוי צפוי לפתוח בין הקורות בהופעת בכורה בהרכב הבוגרים בעקבות האדום שספג השוער לירן שטראובר מול הפועל באר שבע. הקשר גל אלברמן צפוי לשוב להרכב ויפתח בקישור האחורי יחד עם שרן ייני. הקשר האריס מדוניאנין והחלוץ רוברטו קולאוטי צפויים לפתוח על הספסל כאשר ג'יבריל סידיבה הפצוע לא יכלל בסגל.

בתום האימון אסף איוניר את השחקנים על הדשא, ואמר להם: "זה משחק מאוד חשוב עבורנו בקרב על המקום השלישי, למעשה הליגה מתחילה עכשיו. אני לא בטוח שאתם זוכרים מה זה לנצח, הגיע הזמן שנחזור למסלול הניצחונות. מזכיר לכם את התבוסה 4:0 במשחק הקודם נגד קרית שמונה, תזכרו איך הרגשנו אז בדרך חזרה".

עירוני קרית שמונה:

בקבוצה יודעים היטב שמכבי תל אביב תנסה לנקום את הרביעייה שספגה במשחק האחרון בין השתיים. עם זאת, בן שמעון ושחקניו באים במטרה ברורה לנצח בפעם השלישית העונה את הצהובים, בעיקר כדי לעבור סופסוף את התל אביבית המרוחקת מהם נקודה אחת בלבד ולתפוס את המקום השלישי. "פספסנו יותר מדי הזדמנויות לאחרונה לעבור את מכבי, ודווקא מולם זה יהיה הכי מתוק אם נעשה זאת", אמר שחקן בקבוצה.

הקשר עדי אלישע, שהיה מוצהב במשחק הגביע מול הפועל רעננה, ישוב לסגל ואף להרכב. בני בן זקן, שפתח בגביע, עשוי לשוב לספסל המחליפים כשאלישע או אופיר חמו עשויים לתפוס את מקומו. הבלם איתן טיבי, שהוחלף במשחק הגביע לאחר שנפצע, בספק. במידה שלא יהיה כשיר, יניב לביא או שיר צדק יפתחו לצד סאלח חסארמה.

שמעון אבוחצחירא, שפתח לראשונה במשחק הגביע לאחר שהחלים מפציעה, צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט בהרכב לצד וויאם עמאשה. ברק בדש, שכבש בשני המפגשים בין השתיים, ייעדר עקב קרע בשריר. שלומי אביסדריס שנעצר הלילה בחשד לתקיפת כתב, גם ייעדר.

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב - סאבו פאביצ'ביץ':

הבלם המונטנגרי שלא התלבש בשבוע שעבר, יפתח בהרכב ויחזור לתפקידו במרכז ההגנה. למרות שהמגמה כרגע היא לא להחתימו לעונה נוספת, יודע הבלם שכל משחק מעתה ועד סיום העונה יהיה מבחן עבורו בכדי לשמור לעצמו סיכוי כלשהו להישאר בקרית שלום גם בעונה הבאה.

עירוני קרית שמונה - אלעד גבאי:

המגן שקיבל את ההזדמנות מבן שמעון לאחר פציעתו של ברק בכר, התגלה ככישרון לא קטן. גבאי פתח ב-22 משחקים, ויכולת טובה שלו מול מכבי תרענן שוב לרבים את שמו של המגן הצעיר והמוכשר ואולי בעיקר לאיזי שרצקי שהאופציה שיש לקבוצה עליו צריכה לבוא לידי מימוש עוד לפני תום העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: ברק לוי, דור מלול, סאבו פאביצ'ביץ', קלמי סבן, אבי סטרול (ריף פרץ), יואב זיו, גל אלברמן, שרן ייני, דור מיכה, מאור בוזגלו, אלירן עטר.

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב (דני עמוס), אלעד גבאי, סאלח חסארמה, שיר צדק (יניב לביא), אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע (אופיר חמו), ווילאם נג'ובו, אדריאן רוצ'ט, שמעון אבוחצירא, ויאם עמאשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully