וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טענת הפרקליט: אביסדריס נעצר כי השוטר אוהד מכבי ת"א

עידן אבני והדס גרינברג

22.4.2011 / 14:48

השופט דחה את הטענה בכעס, והאריך את מעצרו של שחקן עירוני ק"ש בשלושה ימים, לאחר שנחשד בתקיפת כתב מקומון

כנראה שכדורגלן עירוני קרית שמונה שלומי אביסדריס לא יכול להעביר מספר חודשים של שקט. שחקנה של עירוני קרית שמונה, שנחקר בעבר בחשד לסחר בסמים, נעצר אמש (חמישי) לאחר שתקף לכאורה את רן בר מעוז, כתב מקומון בעיר.

בית משפט השלום בנצרת האריך היום (שישי) בשלושה ימים את מעצרו של השחקן. במהלך הדיון בהארכת המעצר ביקש פרקליטו, עורך הדין דוד שפיגל, לשוחח עם השופט וטען בפניו כי המעצר נעשה בעקבות המשחק שקיימה קבוצתו של אביסידריס מול מכבי תל אביב ביום שבת האחרון. לדברי שפיגל, אביסידריס נעצר מאחר, שלדבריו, מפקד תחנת המשטרה המקומית אוהד את הקבוצה מתל אביב ולכן הוא מתנכל לקבוצה ולאביסידריס. השופט ביטל את הדברים וכעס על כך. גורמים במשטרה מסרו כי הם רואים בחומרה את הדברים ושוקלים הגשת תביעת דיבה נגד עורך הדין.

אביסדריס הגיע אמש לביתו של בר מעוז ואיים עליו אל מול כל הנוכחים. קצפו של אביסדריס לבר מעוז יצא בעקבות דברים שכתב עליו לאחרונה. אביסדריס לא הסתפק, כך על פי החשד, באיומים ואף תקף אותו את בר מעוז, שהגיש כמובן תלונה במשטרת קרית שמונה נגדו. אביסדריס נעצר על ידי המשטרה, ובהמשך היום יובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בצפת בחשד לתקיפה.

בחודש ספטמבר השנה, נחקר אביסדריס בחשד לסחר בסמים. גם הסתבכות זו לא הייתה הפעם הראשונה שלו, כשבעבר נשפט למספר חודשי עבודות שירות בגלל עבירות דומות. אביסדריס לא ביצע אותן ונשלח לתקופת מאסר.

מנכ"ל עירוני קרית שמונה יוסי אדרי אמר בתגובה: "אנחנו מבררים את העובדות. במידה שנמצא ששלומי לא התנהג כשורה, נטפל בזה בתוך המועדון".

ביום שבת, כידוע, יחל הפלייאוף בליגת העל, כשעירוני קרית שמונה תצא להתארח בבלומפילד במשחק מול מכבי תל אביב. אביסדריס כנראה לא יהיה בסגל הקבוצה למשחק החוץ החשוב שלה, בו תוכל לעלות למקום השלישי בליגה.

עדכון ראשון: 10:39, 22.04

בר מעוז: "היום זה סטירה, מחר זה סכין"

הכתב רן בר מעוז שחזר את האירוע: "ישבנו בגינה כ-15 חברים ועשינו על האש, ופתאום, משום מקום, הגיע אביסדריס, תפס אותי, נתן לי סטירה ואמר לי: 'אף אחד לא יכתוב על שלומי אביסדריס, אני אראה לך מי זה שלומי אביסדריס'.

"אביסדריס טען שהוא תקף אותי לא בגלל היותי כתב ספורט אלא כתב פלילי והעובדה שפרסמתי לפני מספר חודשים על המעורבות שלו בפרשיית סמים", הוסיף בר מעוז. "מיד, תוך כדי המקרה, החברים שלי עמדו כחומה אנושית וחצצו בינינו, אבל צעקתי עליהם שלא ירימו עליו יד. הזמנתי משטרה, והוא ברח. הבנתי שעצרו אותו מהר".

עוד הוסיף בר מעוז: "על סטירה או חניקה כל אחד יכול להתגבר, אבל לתקשורת המקרה הזה הוא סוג של אגרוף. סטירה לכתב אחד היום, מחר זה סכין לכתב אחר. להגיע לביתו של כתב ולתקוף אותו על דברים שכתב, זה מעשה אירני או סורי. חשוב שבית המשפט לא יעשה לו הנחות בגלל שהוא שחקן כדורגל או סלב מקומי. היו שם כל כך הרבה אנשים, זה לא משהו שאפשר לברוח ממנו בקלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully