וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב זכתה באליפות המדינה בכדורעף

הצהובים-כחולים ניצחו 1:3 במערכות ובסדרת הגמר את הוד השרון, השלימו דאבל רביעי רצוף וחגגו אליפות תשיעית

מכבי תל אביב, השליטה הבלעדית של הכדורעף הישראלי בשנים האחרונות, הוכיחה הערב (חמישי) פעם נוספת כי היא לפחות רמה אחת מעל כולם בליגה. הקבוצה של זוהר בר נצר ניצחה במשחק חוץ במוסינזון את מכבי הוד השרון 1:3 במערכות (19:25, 25:19, 16:25 ו-18:25), השלימה 1:3 בסדרת הגמר-עף וזכתה באליפות תשיעית בתולדותיה ובדאבל רביעי רצוף. זו הפעם הראשונה בה מכבי חוגגת את האליפות במשחק חוץ, וכעת היא השוותה את מאזן האליפויות שלה לזה של מטה אשר, כשרק להפועל המעפיל ההיסטורית יש יותר מהן (14).

מכבי תל אביב כדורעף חוגגת אליפות רביעית ברציפות. ברני ארדוב
ההגמוניה נשמרה. שחקני מכבי תל אביב חוגגים בפעם הרביעית/ברני ארדוב

הוד השרון, שהפתיעה עם יכולת נהדרת במשחק השני בסדרה בו ניצחה 0:3, נתנה גם הפעם פייט רציני לעיני אולם מלא, אבל הניסיון של ניקולאס אפרון וחבריו בצהוב-כחול שוב עשה את ההבדל. המערכה הראשונה הייתה כולה של מכבי, בעיקר הודות ליכולת טובה של פאביו דלה פריה המצוין ולרצף טעויות של המארחים.

אלי קלינשטיין ויוחאי דדון החזירו את הוד השרון לתמונה עם ניצחון במערכה השנייה והשאירו תקווה לכפות משחק חמישי בסדרה, אבל מכאן והלאה היו אלה האלופים מתל אביב, בהנהגת אפרון, עומר פלג, עמרי שוורץ וכמובן מאוריסיו ארואה הנפלא, ששעטו כל הדרך לעבר התואר. אין ראויה יותר ממכבי תל אביב לזכות בתואר. לאוהדי הכדורגל נותר רק לקנא בהצלחות של האחות הקטנה מהכדורעף.

מהלך המשחק

לעיני 600 צופים נלהבים במוסינזון, הוציאו שתי הקבוצות את המשחק לדרך ונותרו צמודות אחת לשנייה בפתיחת המערכה הראשונה. מכבי תל אביב השיגה נקודות עם הנחתות טובות, אבל ההגנה של הוד השרון שמרה אותה במשחק. ככל שחלפו הדקות הצליחה מכבי לברוח, כשאייס של פאביו דלה פריה קבע 14:18 ומאוריסיו ארואה העלה ליתרון שיא של 14:20. הוד השרון הרימה ידיים באשר לסיכוי להציל את המערכה, מאוריסיו דה קונה החטיא הגשה ומכבי תל אביב ניצחה 19:25 במערכה הראשונה.

למערכה השנייה עלתה הוד השרון אחרת לגמרי. אלי קלינשטיין החל לייצר נקודות בהנחתות, יוחאי דדון שיפר את ההגשות וגם דה קונה חיפה על הטעויות מהפתיחה. הוד השרון עלתה ליתרון 8:12, ארואה ומכבי ניסו לחזור, אבל הבריחה של המארחים נמשכה ל-11:18 ואילצה את זוהר בר נצר לקחת פסק זמן. עומר פלג ועומר דננברג צימקו את הפער, אבל עבודה טובה של דדון והגשה נהדרת של איתמר שטיין קבעה 19:25 להוד השרון במערכה השנייה ו-1:1 במערכות.

התנופה של הוד השרון נמשכה עם הכניסה למערכה השלישית, אבל מיכאל ויסוצקי עם הנחתה נהדרת ודננברג בעבודת הגנה טובה הפכו במהירות ל-4:5 לזכות מכבי. האורחים הגדילו את יתרונם לחמש נקודות, אבל אז טעויות בלתי מחויבות איפשרו להוד השרון לחזור ל-12:10.רגע שבר במכבי? לא אם זה תלוי בניקולאס אפרון, שהעלה את מכבי ל-11:16. משחק הגנה משובח של דלה פריה המצוין שמר על הפער המבטיח, ופלג סגר עניין עם 16:25 במערכה השלישית. 1:2 למכבי תל אביב במערכות.

כשריח הצלחת כבר באוויר, דננברג והחברים עלו להוטים למערכה החמישית, הציבו חומה ליד הרשת ובמהרה פתחו פער של 2:8. טעויות של מכבי תל אביב איפשרו להוד השרון לחזור, ובר נצר נאלץ לקחת פסק זמן כדי לעצור את הסחף, אבל הריצה של המארחים נמשכה וצימקה ל-14:13 בלבד. האופי של מכבי שב לשחק תפקיד, וארואה עם הרבה נחישות הגדיל ל-16:20 ולאחר מכן ל-18:23. הקהל הצהוב כבר החל לחגוג ביציע, ודקה אחר כך זה כבר הפך רשמי עם 18:25. מכבי תל אביב היא שוב אלופת המדינה.

שחקני מכבי תל אביב כדורעף מניפים את צלחת האליפות, למעלה ניקולאס אפרון. ברני ארדוב
התרגלנו לתמונות האלה. אפרון עם החברים והצלחת/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully