וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: דימיטאר רנגלוב שוחרר במכבי תל אביב

20.4.2011 / 14:04

החלוץ יעזוב את הארץ השבוע, חוזהו לא ימומש: "מודים לו על תרומתו". אימון מלא ליצחקי, בוזגלו ועטר בספק לקרית שמונה

מכבי תל הודיעה היום (רביעי) לדימיטאר ראנגלוב כי בהתאם להסכם עמו, אין לקבוצה כוונה לחדש את חוזהו לעונה הבאה. שני הצדדים יגיעו להסכמה משותפת על מועד עזיבתו, כשהוא צפוי לעזוב את הארץ כבר השבוע. "מכבי מעריכה את רנגלוב", נמסר מהקבוצה, "והיא מודה לו על תרומתו העונה".

שחקני הקבוצה המשיכו היום בהכנות לקראת משחק הבית נגד הפועל קרית שמונה בשבת בבלומפילד. תקופה רעה מאוד עוברת על המועדון, כאשר הקבוצה נמצאת במשבר גדול ואינה מצליחה לצבור נקודות בשבועות האחרונים. בתוך כך נרשמה הבוקר בשורה טובה לאנשי הקבוצה ואולי גם לאוהדים, כאשר החלוץ ברק יצחקי, שמחלים מפציעה ארוכה בברכו, ערך היום אימון מלא יחד עם כל חבריו, כשמונה חודשים מאז שנפצע וקרע את הרצועה הצולבת בברכו במחזור הראשון של הליגה, אי שם בחודש אוגוסט בתחילת העונה. בשלב זה עדין לא ברור מתי יחזור יצחקי לשחק ובקבוצה כבר אמרו כי לא ימהרו להחזירו למגרשים בכדי לא לסכנו בפציעה חוזרת.

מי שלא השלים אימון מלא הוא החלוץ אלירן עטר, שעדיין סובל מכאבי גב. גם בשבת שעברה נטל עטר כדור משכך כאבים כדי לא להחמיץ את המשחק נגד באר שבע. הקשר מאור בוזגלו שוב לא התאמן היום בשל המתיחה בשריר המפשעה. בוזגלו עבר טיפולים בקרית שלום ונכון לעכשיו לא ברור אם יהיה כשיר למשחק בשבת. ביומיים הקרובים ינסו בצוות הרפואי להכשיר את הקשר. שחקן נוסף שלא התאמן הוא הקשר ג'יבריל סידיבה, שסובל מפגיעה בקרסולו וגם הוא בספק גדול למשחק.

על פי התרגול באימון, נראה כי הבלם סאבו פאביצ'ביץ' צפוי לחזור להרכב, ויפתח במרכז ההגנה לצד קלמי סבן. פאביצ'ביץ', שלא התלבש במשחק נגד באר שבע בשל החלטת המאמן מוטי איוניר, ערך מספר שיחות הבהרה עם ראשי הקבוצה והבטיח לתת את כל כולו למען הקבוצה עד לסיום העונה. אם המונטנגרי אכן יפתח, צפוי ריף פרץ הצעיר לזוז אל הקישור האחורי ולפתוח ככל הנראה יחד עם שרן ייני וגל אלברמן במרכז השדה.

הבלם הברזילאי ניבאלדו, שחזר מנסיעתו לברזיל, ערך אימון ריצה קל ובקרוב יוחלט כיצד להמשיך את הטיפול בברכו הפצועה. שוער קבוצת הנוער ברק לוי, שצפוי לפתוח בהרכב בשבת, ממשיך להתאמן עם הקבוצה הבוגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully