וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפרדו די סטפנו: "ריאל מדריד קבוצה בלי אישיות"

נשיא הכבוד של הבלאנקוס לא אהב את ההסתגרות של מוריניו. נדאל: "ברצלונה פייבוריטית במשחקים הקרובים". פויול התאמן

התקשורת הספרדית ממשיכה לעסוק בקדחתנות בקרבות הגדולים בין ריאל מדריד וברצלונה. לאחר שהקלאסיקו הראשון מבין ארבעה הסתיים ב-1:1, נותרו כעת שלושה מפגשים נוספים: אחד בגמר הגביע הספרדי ביום רביעי, ושניים בחצי גמר ליגת האלופות. הערב (שני) הודה נשיא הכבוד של הבלאנקוס אלפרדו די סטפנו, כי הההבדלים בין שני המועדונים לעת עתה גדולים מאוד.

"הכדורגל שברצלונה שיחקה בברנבאו היה פשוט מרהיב. העליונות שלהם היתה ברורה", אמר שחקן העבר האגדי. לאחר מכן עבר די סטפנו לבקר את מאמן ריאל ז'וזה מוריניו, על המערך ההגנתי בו בחר לפתוח ביום שבת. "ברצלונה שלטה בכל המשחק, והיה ברור שהם קבוצה טובה יותר בהשוואה לריאל, שהיא קבוצה ללא אישיות. הגישה למשחק היתה מוטעית".

אדם נוסף שנדרש לנושא הוא הטניסאי רפאל נדאל, והטניסאי הבכיר בעולם ידוע בחיבתו לבלאנקוס, גם הוא נאלץ להודות כי ברצלונה היא הפייבוריטית בגמר גביע המלך וחצי גמר ליגת האלופות. "האם ריאל יכולה לזכות בגביע? כמובן. האם ריאל יכולה לנצח בליגת האלופות? ברור. אבל ברור גם שברצלונה היא הפייבוריטית. הם עושים דברים מדהימים בשנים האחרונות, ומדובר בקבוצה טובה יותר מריאל מדריד כרגע".

גם נדאל על השינוי הטקטי של ז'וזה מוריניו. "ברור שאחרי התבוסה 5:0 בקאמפ נואו הוא היה חייב לבצע שינויים", אמר הטניסאי, ולשם שינוי דווקא הזדהה עם מאמן הבלאנקוס. "זה כמו שאני מפסיד 6:1, 6:1 למישהו. במשחק הבא נגד אותו יריב ברור שאעשה שינויים".

פויול ואבידל שבו להתאמן

ובינתיים, ברצלונה עצמה עסוקה בעיקר בבריאותו של הקפטן שלה קרלס פויול בימים האחרונים. כזכור, הבלם החלים מוקדם מהצפוי מפציעתו ופתח בקלאסיקו ביום שבת, אלא שנאלץ להיות מוחלף במחצית השניה כאשר שוב היה זה שריר הירך האחורי שהפריע לו. הבוקר השתתף פויול באימון עם חבריו, והוא יערוך מבחן כשירות בסמוך לגמר גביע המלך ביום רביעי שיקבע האם יוכל לעזור לקבוצתו לחגוג תואר נוסף.

שחקן נוסף שנטל חלק באימון של האלופה הספרדית הוא המגן השמאלי אריק אבידל, שעלה לראשונה על כר הדשא מאז שעבר ניתוח להסרת גידול בכבד לפני כחודש וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully