וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבוסטון מהללים: "ריברס מאמן גדול, פשוט מדהים"

הסלטיקס יודעים מי המוח שמאחורי המהפך מול הניקס, כרמלו מתלונן על השיפוט. בלייקרס מעבירים ביקורת על פאו המאכזב

הסלטיקס והניקס סיפקו הלילה (ראשון) יופי של משחק במפגש הראשון ביניהן בסדרה, ואחרי שבוסטון ניצחה 85:87 ועלתה ל-0:1 - שחקני הסלטיקס יודעים למי מגיע הכבוד וההערכה.

"הוא מאמן גדול", החמיא ג'ף גרין לדוק ריברס, והוא יודע למה. בפיגור שלוש נקודות, 37 שניות לסיום, הסלטיקס הגיבו כראוי. זה התחיל בהלי הופ של רייג'ון רונדו לקווין גארנט, נמשך בשלשה גדולה של ריי אלן, ושני התרגילים נראו מתוכננים במיומנות על ידי האיש על הקווים, שרקח בראשו את התוכנית. "אפשר לראות את זה בבירור", אמר גרין, "הוא צייר לנו על הלוח את שני המהלכים האחרונים, זה פשוט מדהים".

ריברס עצמו מחמיא לפול פירס. "הניקס שינו את השמירה במהלך האחרון", אומר המאמן, "והיינו צריכים להתאים את עצמנו, ופירס נתן מסירה מדהימה. ריי הוא הגיבור בזכות הקליעה, אבל מבחינתי פול הוא הגיבור בזכות המסירה".

אבל הניצחון הזה לא היה רק של ריברס, בטח לא רק של אלן ופירס. הסלטיקס הגיבו לפיגור במחצית עם הגנה מצוינת ברבע השלישי, כשהפעם הג'וקר של בוסטון היה ג'רמיין אוניל. "לכל אחד בקבוצה הזאת יש את התפקיד שלו", אמר השחקן הוותיק, שקלע 12 נקודות וסיפק הגנה גדולה ברבע השלישי, "שיחקתי מול השחקנים האלה כל כך הרבה פעמים לאורך השנים ולמדתי איך הם משחקים. לכל אחד יש תפקיד מוגדר במכונה הזאת".

מנגד, הניקס לא מאמינים איך זה חמק להם מהידיים. כרמלו אנתוני סיים את המחצית השנייה עם 1 מ-11 מהשדה, וגרם לאיבוד כדור קריטי 21 שניות לסיום אחרי עבירת תוקף מטופשת. "מה שאני חשבתי על ההחלטה הזאת ומה שהשופטים חשבו זה משהו שונה לגמרי", אמר כרמלו בסיום בביקרות עקיפה.

אמארה סטודמאייר ניפק משחק מצוין, כולל שני מהלכי היילייט ברבע האחרון, אבל יודע שהקבוצה שלו חייבת לתפקד בדקות ההכרעה. "אנחנו חייבים למצוא את הדרך לנצח ולהכריע משחקים", אמר האיש הגדול, "הייתה לנו הזדמנות מצוינת לנצח. שיחקנו מצוין לכל אורך 48 הדקות, פשוט לא סגרנו את הסיפור". כנראה שגם מייק דאנטוני צריך לתהות עם עצמו למה הכדור האחרון לא הלך לסטודמאייר.

עכשיו בניקס יודעים שהם כנראה יצטרכו להסתדר במשחק מספר 2 ללא צ'ונסי בילאפס, שנפצע בברכו. "אני סובל מכאבים, מקווה שזה יסתדר", אמר הגארד הוותיק, שקבוצתו מחפשת ניצחון פלייאוף ראשון מאז 2001.

בוקר טוב LA

לפי איך שהעונה הזאת הסתיימה, הפסד של הלייקרס לא אמור להתקבל בהפתעה. ובכל זאת, כשהאלופה פותחת את הפלייאוף עם הפסד ביתי, זה תמיד נראה מוזר. ניו אורלינס באה הלילה לסטייפלס סנטר וניצחה 100:109 במשחק הראשון בסדרה, ולפיל ג'קסון יש הרבה סיבות לדאגה.

"ההגנה שלנו הגיבה בצורה מאוחרת", אמר מאמן הלייקרס, "אני חושב שהגבנו מאוחר להכל. הם היו אגרסיביים יותר, והם נותרו ככה לאורך כל המשחק. אני חושב שהשחקנים שלנו מכבדים את ההורנטס, אבל הם לא היו ממוקדים במה שהם צריכים לעשות".

קובי בריאנט קלע 34 נקודות וסיפק את המנה שלו, אבל האכזבה מגיעה שוב מפאו גאסול. "אני מאוכזב, ברור", אמר הסנטר הספרדי, "אני קצת המום, מעט מופתע. אבל אנחנו אחראים למה שקרה, כך שאנחנו להתעורר ביומיים הקרובים ולהתכונן כראוי למשחק הבא על מנת לחזור לסדרה".

בשורות הלייקרס לא הסתירו את האכזבה מהסנטר הספרדי, על אף החתך שסבל ממנו מתחת לעין. פיל ג'קסון אמר ש"אני זוכר את פאו מתחת לסל בקושי פעמיים", ובריאנט ניסה לעודד אותו כשאמר ש"כולנו סומכים על פאו, הוא מודע ללחץ ולאחריות שמעמדו גורר. אני בטוח שלמשחק הבא הוא יגיע מוכן".

ההורנטס הפסידו את כל ארבעת משחקיהם העונה מול הלייקרס, אבל נראו דרוכים ומוכנים למשחק הראשון בסדרה. "אין מה להגיד, זה הפלייאוף בנאדם", אמר כריס פול בסיום, אחרי שהפגיז 33 נקודות בקור רוח יחד עם 14 אסיסטים, "זה סיפור אחר לגמרי, אלו אנרגיות שונות לחלוטין". בדרך כלל הלייקרס מבינים את זה יותר טוב מכולם, מעניין יהיה לראות אם הם יתעוררו בזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully