וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "לא נראה לי שירצו שאלך"

16.4.2011 / 21:29

מאמן הפועל ב"ש לא התלהב מה-0:2 על מכבי ת"א: "אין שום שמחה, נכשלתי במטרה להביא את הקבוצה לפלייאוף העליון"

הפועל באר שבע רשמה ניצחון נאה מאוד הערב (שבת), כאשר גברה 0:2 על מכבי תל אביב המפורקת והבטיחה את מקומה בפלייאוף האמצעי. למרות זאת, המאמן ניר קלינגר נשמע רגוע למדי בסיום: "אין פה שום חגיגה, יש פה אכזבה גדולה. אני שמח על הלחימה, אנחנו לא קבוצה לפלייאוף תחתון. שיחקנו ב-10 שחקנים וניצחנו בבלומפילד את מכבי אז מגיע להם לשמוח.

"אין שום שמחה בשבילי. יכול להיות שזה שלא הגענו למאבקי תחתית משמח, וכבר מינו לי מחליפים, אבל אותי אישית זה מאכזב שלא הגענו לפלייאוף העליון", הוסיף קלינגר. "נכשלתי במטרה שלי להביא את הקבוצה לפלייאוף העליון. אני שמח בשביל הקהל, אחרי שהאכלנו אותם הרבה מרורים העונה. אני שמח שהקהל של מכבי תל אביב קיבל אותי יפה. אי אפשר לנתק אותי ממכבי. הסיכום שלי עם אלונה ברקת הוא על כתב, ואם היא תרצה אותי אני אשאר. הפועל באר שבע זה מועדון גדול בכל פרמטר בקנה מידה ישראלי. יש למועדון הזה בעלים שכל מה שאתה מצייץ אתה מקבל כמאמן. אין לי אפילו מחשבה לעזוב אותה. לא נראה לי שהיא תרצה שאני אלך".

הבלם עודד גביש, שכבש את השער הראשון, הוסיף: "אי אפשר להגדיר את העונה כהצלחה, אבל אני שמח שהצלחנו להשיג את התוצאה הטובה בשבילנו. הרבה שחקנים פרצו פה העונה, ואני רוצה להודות לניר קלינגר ולכל הצוות ורוצה להקדיש לניר גם את העשר היום. אני מקווה שנסיק את המסקנות ונעשה בעונה הבאה דברים טובים יותר".

אוהד כהן, שרב בשבועות האחרונים עם אוהדי באר שבע, קיים איתם סולחה בסיום ואמר: "היה לנו חשוב לא להיגרר למאבקי התחתית. נקלענו לתקופה קשה. כל השחקנים רצו את הניצחון כדי לצאת מתקופה קשה. אני שמח שעשינו את זה בזמן הנכון ואני מקווה שרובנו נמשיך בהפועל באר שבע. אנחנו אוהבים את הקבוצה ונעשה הכל כדי להצעיד אותה קדימה".

על הסולחה עם הקהל של באר שבע הוסיף כהן: "עברתי תקופה לא קלה. קשה לשחק כשהקהל מקלל אותך, אבל השתדלתי לעמוד בפרץ ואני שמח מאוד שמעריכים מאוד את התרומה שלי".

דוד רביבו, שכבש את השני, אמר: "היה חשוב לנצח היום. אם בית"ר הייתה מנצחת היינו מסתבכים. אני שמח שכבשתי שער חשוב. אני שמח שניצחנו ויש עוד שלושה משחקים עד תום העונה. ידענו שקרית שמונה קבוצה מצוינת ושהיא לא תספוג הרבה גם אם היא תפסיד. אני מקווה שנסיים את העונה הכי יפה שאפשר. ההרגשה בשבועות האחרונים הייתה לא טובה. אבל אני שמח שהיום נראינו טוב. בכל מועדון יש לחץ, אבל צריך לדעת להתמודד עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully