וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נואה: "פלייאוף במדי שיקגו זה החלום הגדול"

מתכוננים לרגעי ההכרעה: הבולס לוהטים, מאנו ג'ינובילי נפצע, ביינום יחזור, סקרמנטו נפרדת, ולברון מוכר יותר חולצות מקובי

לילה של משחקים דרמטיים עבר על ה-NBA, כשבסיומו התחולל מהפך: סן אנטוניו, שהובילה לכל אורך העונה עם המאזן הטוב בליגה, איבדה ביום המשחקים האחרון את הבכורה כשהפסידה לפיניקס, וראתה את שיקגו כובשת את המקום הראשון אחרי ניצחון דחוק על ניו ג'רזי.

"אני מאושר, אני בהחלט מאושר", אמר דרק רוז, ששמר על קור רוח וכעת מתכונן לאתגר שמצפה לו ולקבוצתו: "לא הייתי רוצה להיות בקבוצה מפסידה, אבל מה הטעם לחגוג עכשיו, כשאתה יכול לספוג מכה ולהפסיד בפלייאוף?".

הבולס סיימו את העונה במאזן מדהים של 20:62, והשוו את המאזן מעונת האליפות ב-1997/98. "אני שמח מאוד עבור הקבוצה", אמר בסיום המאמן תום תיבודו, שהשווה את השיא של פול ווסטפאל מ-1992/93 עם המאמן עם הכי הרבה ניצחונות בשנתו הראשונה: "השחקנים הראו הרבה מחויבות. הם שיחקו חזק ובקשיחות, ובעיקר שיחקו אחד בשביל השני".

עכשיו הקבוצה מתכוננת לפלייאוף, וג'ואקים נואה יודע: "הולכת להיות שם אווירה שונה לחלוטין. זה הדבר האמיתי, מה שאתה חולם עליו כל חייך, הבמה הגדולה. אין הרבה דברים טובים יותר מאשר לשחק בפלייאוף במדי שיקגו בולס. הולך להיות כיף גדול".

סן אנטוניו: אופטימיות זהירה

בסן אנטוניו, לעומת זאת, מצב הרוח מעט קודר יותר. הספרס איבדו מומנטום במשחקים האחרונים של העונה, והלילה גם ראו את מאנו ג'ינובילי יורד לחדר ההלבשה אחרי שנפצע במרפקו. למזלם, צילומי הרנטגן הוכיחו שהוא לא סובל משבר.

"אי אפשר לדעת מה יהיה בפלייאוף", אמר טים דאנקן, "אין טעם לנחש". לגבי היריבה בסיבוב הראשון, ממפיס גריזליס, אמר דאנקן: "הם נתנו לשחקנים הבכירים שלהם מנוחה במשחקים האחרונים. נראה שהם יודעים במה להתרכז".

סקרמנטו: משחק פרידה?

אווירה לוהטת הייתה הלילה בסקרמנטו, במשחק האחרון העונה של הקינגס מול הלייקרס, במה שעלול להיות המשחק האחרון של הקינגס בסקרמנטו. כידוע, הקבוצה עשויה לעבור בעונה הבאה לאנהיים בעקבות סכסוך של הבעלים מול ראשי העיר, והאוהדים עצובים להיפרד מאהבתם הגדולה, שבעבר הביאה גאווה גדולה לעיר.

הערב אומנם הסתיים בהפסד מאכזב ללייקרס, על אף שסקרמנטו ניצחה 11:29 את הרבע האחרון וכמעט מחקה פיגור של 20 נקודות, אך האוהדים הביעו את תמיכתם. "אנחנו גאים בדרך שבה ייצגנו את העיר ואת האזור", אומר פול ווסטפאל, שהשנה סיים במאזן 58:24 במקום הלפני אחרון במערב, "אנחנו עדיין לא יודעים אם נמשיך לעשות את זה כאן או במקום אחר. מאוד התרגשנו הלילה".

האוהדים הניפו שלטים נרגשים עם כיתובים כמו "קחו את חיי, אבל לא הקינגס", או "כאן אנחנו נשארים" ו"הצילו את הקינגס שלנו". גם השחקנים לא נותרו אדישים, ודונטה גרין הודה לקהל: "אתם האוהדים הטובים בעולם, תודה רבה על הכל".

לברון עבר את קובי

מתברר שהמעבר של לברון ג'יימס למיאמי פגע בתדמית שלו, אבל לא בפופולריות שלו. נתונים מה-NBA מוכיחים שלברון מוליך השנה את שחקני הליגה במכירת חולצות, לראשונה מאז הגיע לליגה כרוקי ב-2004 בקליבלנד.

לברון חלף על פני קובי בריאנט, שירד למקום השני. מי שנמצא באופן מפתיע במקום השלישי הוא רייג'ון רונדו, אחד מחמישה שחקני בוסטון ב-15 הראשונים. הרשימה המלאה, לפי הסדר: לברון ג'יימס, קובי בריאנט, רייג'ון רונדו, אמארה סטודמאייר, דרק רוז, דווין וויד, קווין דוראנט, כרמלו אנתוני, דווייט הווארד, ג'ון וול, בלייק גריפין, שאקיל אוניל, ריי אלן, פול פירס, קווין גארנט.

עוד ב-NBA:

* חדשות חיוביות ללייקרס: אנדרו ביינום לא סובל מפציעה חמורה, והוא צפוי להיות כשיר למשחק הראשון של הקבוצה בפלייאוף, בסוף השבוע מול ניו אורלינס.

* צ'רלי וילאנואבה מדטרויט הושעה לחמישה משחקים, לאחר שניסה להכות את ריאן הולינס מקליבלנד, ולאחר מכן אף ניסה להיכנס לחדר ההלבשה ולהמשיך את הקטטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully