וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט נקנס ב-100 אלף דולר

כוכב הלייקרס נשמע מקלל את השופט ברני אדמס ("הומו מזדיין") נגד סן אנטוניו, ונענש. סטרן: "אלה דברים בלתי נסלחים"

עוד לפני הניצחון של לוס אנג'לס לייקרס על סקרמנטו הלילה (בין רביעי לחמישי), התבשר כוכב האלופה, קובי בריאנט, כי הוא נקנס ב-100 אלף דולר בעקבות התבטאויות הומופוביות שהשמיע והקומישינר של ה-NBA דייויד סטרן הגדיר אותם כ"מעליבים ובלתי נסלחים". אחרי שקיבל עבירה טכנית במשחק נגד סן אנטוניו ביום שלישי, בריאנט הסתער על הספסל, הכה את המושב שלו לפני שהתיישב, זרק מגבת ואז זעק 'בני' לעבר השופט ברני אדמס. לאחר מכן הוא נשען לאחור ומלמל בעצבים 'הומו מזדיין'.

המחזה הזה נתפס בעדשות המצלמה של תחנת הטלוויזיה TNT, כאשר הג'נרל מנג'ר של סן אנטוניו, סטיב קר, אמר: "אולי תזיז את המצלמה ממנו כעת, עבור הילדים שצופים במשחק בבית". בריאנט עצמו התנצל ואמר: "מה שאמרתי בלילה האחרון לא צריך להיתפס פשוטו כמשמעו. הפעולות שלי נבעו מתסכול בלהט המשחק. הדברים שנשמעו לא משקפים את מה שאני חושב על הומואים או לסביות ולא הייתה כוונה לפגוע במישהו".

סטרן עצמו לא ממש עבר לסדר היום בעקבות ההתבטאות הזו, ואמר: "למרות שאני לגמרי מבין שכדורסל זה משחק אמוציונלי, התבטאות פוגענית כזו היא בלתי נסבלת. אין להן מקום במשחק שלנו או בחברה". גם ארגוני זכויות אדם פנו לסטרן התערבו במקרה הזה ושיבחו את פעילותו של סטרן: "אנו משבחים את סטרן לא רק על הקנס, אלא על ההכרה בכך שלהשמצות והערות מעליבות אין מקום על מגרש הכדורסל או בחברה הכללית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully