וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים סיים את דרכו בהפועל פתח תקוה

13.4.2011 / 15:25

הקבוצה החליטה על פרידה מהמאמן שהגיע במהלך העונה והחליף את מחפוד. נעים: "מסיים את תפקידי בתחושת גאווה"

אין רגע דל בהפועל פתח תקוה: המאמן יובל נעים סיים את דרכו בקבוצה לאחר פגישה עם תומר סיני. בהפועל פתח תקוה אישרו כי הרקע לפיטוריו הוא היחסים המעורערים עם תומר סיני, ועל כוונותיו של האחרון להיות שותף בצוות המקצועי, ידיעה שפורסמה בוואלה! ספורט לפני שבועיים בדיוק.

כזכור, נעים הגיע לקבוצה במהלך העונה, כאשר הקבוצה הייתה שרויה עמוק בתחתית, והחליף בתפקיד את אלי מחפוד. לפני כשבועיים, כשהחלה המתיחות בין הצדדים, סיני החליט כי המאמן לא ימשיך בעונה הבאה ולמרות פגישת פיוס שהתקיימה לפני מספר ימים בין הצדדים, הוחלט על סיום ההתקשרות.

נעים עצמו אישר את הידיעה ואמר: "אני מסיים את תפקידי בתחושת גאווה וסיפוק. במחזור השמיני הצטרפתי כמאמנה של הפועל פתח תקוה, עת הייתה עם שתי נקודות ליגה. היום אני מסיים את תפקידי בקבוצה בתחושת גאווה וסיפוק, בזכות היותה קבוצה מלוכדת ובטוחה בעצמה, המשחקת כדורגל אטרקטיבי ומהנה. ברצוני להדגיש כי יחסיי עם הנהלת הקבוצה טובים ואני מאחל לה הצלחה בהמשך".

למרות הדברים של נעים, היחסים עם ההנהלה רחוקים מלהיות טובים. כזכור, לפי הידיעה שפורסה לפני שבועיים נעים איים לעזוב, כיוון שבכוונת חבר ההנהלה תומר סיני להתמנות לתפקיד מקצועי. לאחר פיטוריו, בהפועל פתח תקוה אומרים כי עוזר המאמן איציק שאקי ידריך את הקבוצה בשבת, כשלצדו יישב על הספסל עוזר המאמן השני שמעון מועלם. סיני לא יוכל לעמוד לצדו על הקווים מכיוון שהוא מורחק עד תום העונה, אבל לפי גורמים בקבוצה בכוונתו להתערב בקביעת ההרכב. נעים יעזוב את פתח תקוה לאחר שיקבל פיצוי המוערך בכ-60 אלף שקל. המאמן מחזיק בהצעות מקפריסין וייתכן שיעבור לשם בעונה הבאה. לפני שבועיים, אגב, קיבל נעים הצעה לחתום בהפועל אשקלון.

דני לוי: "כנראה שזה יהיה הצעד הטוב ביותר בשביל שנינו"

כזכור, הידיעה על המתיחות בין הצדדים עוררה הד תקשורתי שבעקבותיו החליט נעים להגיב לדברים, מה שגרם למתיחות יתר בין הצדדים. לאחר מכן הודיע חבר ההנהלה גל חצור כי הוא מתכוון למנות את נעים לתפקיד. חצור, שתמך במאמן, אמר היום: "יובל מאמן שאני מאוד אוהב, אחד המובילים בארץ. הוא מאמן שחיבר את הקבוצה בצורה מדהימה. עצוב לי מאוד שהוחלט שיעזוב. זו מכה קשה לקבוצה. על כל דבר אפשר להתגבר בעולם, חוץ מאגו".

גורם במועדון אמר היום: "חבל מאוד שבהנהלת הקבוצה החליטו להיפרד מיובל. הדבר הזה עשוי לפגוע בקבוצה בטווח הארוך. למזלנו, הוא הביא אותנו לחוף מבטחים". ככל הידוע, בפגישה בין השניים עלה נושא הידיעה מאמש, לפיה שחקנים מתכוונים לעזוב את הפועל פתח תקוה אם נעים יעזוב. סיני לא אהב את הדברים. נעים עצמו אמר לסיני: "מבחינתי, במצב הנוכחי, עדיף שלא אמשיך. אני מאחל לך הצלחה באימון הקבוצה".

רק אתמול (שלישי) פורסם כי מספר שחקנים בהפועל פתח תקוה איימו לעזוב את הקבוצה בתום העונה, זאת אם המאמן לא ימשיך בקבוצה. בצעד חריג, חלק מאותם שחקנים כבר שוחח עם המאמן והביע את עמדתו בעניין. הבוקר נעים סיפר כי הוחמא מהמחווה של השחקנים, ואמר: "החמיא לי מאוד ששחקנים התקשרו ואיימו לעזוב אם אלך. זה לא הפתיע אותי, אלא לימד על הערכה מקצועית. אני שמח שחדר ההלבשה שלי חזק". שחקנים בקבוצה אמרו היום: "היינו בהלם כששמענו על כך. נעים עשה מעל ומעבר העונה בקבוצה. לפחות אנחנו יודעים שהוא יצא מפה עם ראש מורם".

דני לוי מסר בתגובה: "אנחנו מאוד מעריכים את יובל נעים, מדובר במאמן ברמה גבוהה מאוד. מקצוען אמיתי. אנחנו נפרדים בידידות והרבה הערכה כלפיו. כל קבוצה שתיקח אותו תעשה עסקה טובה. אני בטוח שבעתיד הוא יחזור אלינו. נוצרה מן אווירה לא טובה ולכן הוא עזב. כנראה שזה יהיה הצעד הטוב ביותר בשביל שנינו".

עוזר המאמן שמעון מועלם הוסיף: "עברתי לא מעט מאמנים בהפועל פתח תקוה. אני מאמן שוערים, אבל אעזור בכל מה שאוכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully