וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציג של קרדיף יצר קשר עם פיטר מסיללה

13.4.2011 / 10:33

סקאוטים מאנגליה הודיעו למגן: נגיע לעקוב אחריך במשחקי הפלייאוף. קטן: "הפועל עדיין בתמונה, אבל למדנו מטעויות"

קובי אליהו

מועדון קרדיף פנה לפני שבועיים, באמצעות איש קשר, למגן פיטר מסיללה והתעניין במצבו הרפואי. באותה שיחה נמסר למגן כי סקאוטים שעובדים בשיתוף פעולה עם המועדון עשויים להגיע לישראל במהלך משחקי הפלייאוף על מנת לעקוב אחריו, אם כי הדבר תלוי בקצב החלמתו. מסיללה כבר נכלל בסגל למשחק האחרון ועשוי לשחק לראשונה מאז הפציעה מול מכבי נתניה.

כפי שכבר נכתב, המאמן אלישע לוי מתכוון לשלב את מסיללה במשחקי הפלייאוף גם מסיבות מקצועיות וגם מסיבה כלכלית, משום שהמועדון מעוניין למכור אותו לפני שהחוזה שלו מסתיים. מסיללה סיפר לחבריו בקבוצה כי מספר סקאוטים צפויים להגיע לעקוב אחריו, אך סירב לומר באיזו קבוצה מדובר. כזכור, בין היתר מעוניינות בשחקן מספר קבוצות מהליגה הבכירה. יש לציין כי ההצעה מקרדיף תתממש רק אם הקבוצה תעפיל מליגת המשנה.

במכבי חיפה ממשיכים להתכונן לישורת האחרונה ולמשחקי הפלייאוף. הקבוצה ערכה הבוקר (רביעי) את מסיבת העיתונאים השבועית שלה במתקן האימונים בכפר גלים, כשהקפטן יניב קטן דיבר על השלבים המכריעים ועל שיטת הקיזוז. "ידענו מה הולך להיות השנה, התכוננו לקיזוז", אמר קטן. "הקיזוז מחזיר את הפועל תל אביב לתמונה, אבל אם נהיה מרוכזים, נצליח. השנה אנחנו יודעים בדיוק צריך לעשות. אנחנו מובילים בשבע נקודות אבל זה לא באמת הפרש גדול אחרי הקיזוז".

"האליפות עדיין רחוקה, הפועל קבוצה מצוינת ולא יהיה לנו קל", המשיך קטן. "נלמד מטעויות העונה שעברה, למרות שאז הגענו עם סגל יותר מצומצם בגלל פציעות. עכשיו שחקני הספסל יכולים לעשות את ההבדל. הכל עדיין פתוח. אין ספק שיהיה לנו קשה לנצח בנתניה, אף פעם לא היה לנו קל לשחק שם. אם לא ננצח, הכל יכול להתהפך". על מאמן הקבוצה, אלישע לוי, אמר קטן: "כולם מחוברים אליו ואוהבים אותו, אבל לא צריך להתעסק בזה כרגע. גם אלישע שם את העניין הזה בצד. חשוב לו קודם כל שהקבוצה תצליח".

אריק בנאדו נטש את האימון

אייל גולסה חזר היום לאימוני מכבי חיפה, לאחר שסיים את השיקום וההערכה היא שיהיה כשיר למשחקי הפלייאוף. אריק בנאדו נטש את האימון בתחילתו בגלל כאבים במפשעה וייבדק בהמשך על ידי הצוות הרפואי. כך או כך, הבלם שי מימון נמצא בכוננות.

כפי שפורסם שלשום בוואלה! ספורט, נציגי גלזגו ריינג'רס צפו בליאור רפאלוב ותומר חמד. הסקאוט הראשי של המועדון, ג'ון בראון, ישב ביציע אם כי במכבי חיפה אמרו אתמול שהגיע ללא ידיעתם וללא הזמנה. בהמשך לפרסום בתקשורת הבלגית בחודש שעבר, גם מכלן הבלגית שלחה נציג לאיצטדיון שעקב אחר חמד ועשויה לפנות אליו בקרוב. אמש נודע כי שיחה ראשונית עם נציגיו של השחקן כבר נעשתה. במכבי חיפה ממשיכים להעריך שחמד יחתום בקרוב על חוזה ארוך טווח, אם כי קיימים פערים בין הצדדים.

הקבוצה נקנסה הערב בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות ב-5,000 ש"ח בגין התפרצות של אוהד למשחק מול עירוני קרית שמונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully