וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: גם נציגי מכלן עקבו אחר תומר חמד

12.4.2011 / 18:30

אחרי שנציגי ריינג'רס צפו בחלוץ, היום התברר כי גם הבלגים הגיעו לקרית אליעזר. רפאלוב נמצא גם במעקב של ריינג'רס

האם תומר חמד יעזוב בסיום העונה לאירופה? אחרי הפרסום אתמול (שני) כי נציג של ריינג'רס נכח במשחקה של מכבי חיפה נגד קרית שמונה (2:3), מתברר כי גם נציגי מכלן עקבו אחריו. לאחרונה נכנסה מועמדותו של חמד לעבור לליגה הסקוטית, אחרי שנציג ריינג'רס, ג'ון בראון, נכח במשחק כדי לעקוב אחר ליאור רפאלוב וחמד עצמו.

בכל מקרה, חמד נמצא בחודש האחרון תחת מעקב של קבוצת מכלן הבלגית, כאשר נציגי הקבוצה הגיעו כדי לצפות בו בפעולה. למרות הדברים, טרם נערכה פגישה בין הצדדים. יש לציין כי בחודש שעבר פורסם בתקשורת הבלגית שמכלן עוקבת אחרי חמד ועשויה לצרפו. בכל מקרה, השחקן אמור לחתום על חוזה לארבע שנים בחיפה, אך בינתיים קיימים פערים בין הצדדים. למרות זאת, הירוקים מאמינים שבקרוב ייחתם החוזה החדש.

כאמור גם ליאור רפאלוב נמצא תחת עיניהן הבוחנות של ריינג'רס. למרות זאת, הקשר התייחס אחרי המשחק לאפשרות שייצא לאירופה, ואמר על כך: "אני לא חושב שזה ריזיקה לעשות את הצעד הזה. יש המון שמות של שחקנים שמוזכרים כמועמדים לצאת לאירופה. כרגע אני לא עוסק בזה. יש לי מטרה והיא לקחת אליפות. על העתיד שלי נדבר בקיץ". פיטר מסיללה שמחוזר על ידי קרדיף וקבוצות נוספות באנגליה אמור לעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully