וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "לא תיקו, לא ב"ש, צריך לנצח בקרית שמונה"

בבית"ר ירושלים החליטו לשים בצד את החישובים בנוגע לפלייאוף האמצעי: "אסור להתעסק בזה, אלא רק בלנצח בשבת"

מאז משחק הניצחון בשבת נגד הפועל עכו, בבית"ר ירושלים עסקו לא מעט בבירורים היכן תסיים הקבוצה במקרה של שוויון נקודות עם קבוצה אחת או יותר. היום (שלישי) בבית"ר כבר מבינים שאי אפשר להתעסק בעניין הזה וחייבים להתרכז אך ורק במשחק בקרית שמונה. גורם במועדון אמר: "אי אפשר להמשיך להתעסק בספקולציות כי זה רק יפגע בנו. צריך להתרכז אך ורק בבית"ר ירושלים וביכולת שיש לנו לנצח בקרית שמונה ולהביא קצת שקט למועדון. אם השחקנים יתנו הכל זה יקרה".

גם שחקני הקבוצה מפנימים את המצב ואחד מהם אמר: "אסור יותר לחשוב בצורה הזאת. רק ניצחון ולא שום דבר מעבר לזה. צריך לפתוח ולעמוד טוב על המגרש כמו שאנחנו עומדים בכל התקופה האחרונה, והדברים יבואו כי אנחנו בתקופה טובה גם מבחינת אחוזי הצלחה. ברור שאם נשמע באיזשהו שלב שבאר שבע בפיגור גדול ונצטרך תיקו, נשמור עליו. אבל בעקרון אסור בכלל להתעסק בזה".

תומר בן יוסף נטש את האימון היום עקב הפציעה בברך ממנה הוא סובל מהמשחק בשבת וגם אבירם ברוכיאן לא סיים את האימון בשל הפגיעה ממנה הוא סובל בשרירי הבטן. מעבר לכך, נראה כי רוני לוי מתכוון לפתוח בהרכב כמעט זהה לזה שפתח נגד הפועל עכו, כשהשינוי היחיד יהיה בהצבתו של חן עזריאל במקומו של סמואל יבואה.

ביום שישי הקרוב תערוך הקבוצה את טקס הרמת הכוסית המסורתי לחג הפסח. מי שצפוי להגיע לטקס הוא הבעלים ארקדי גאידמק, שהודיע כי יישאר כבעלים ויתמוך בקבוצה בשנים הקרובות. יש לציין שגאידמק לא נכח בטקס חג של הקבוצה מאז סוכות ב-2008 וזה אולי מצביע על הכוונות שלו.

פרויקט בחירת החולצה על ידי האוהדים קיבל ארכה נוספת של שבועיים עד ל-28 לחודש אפריל. כרגע חולצה מספר 2 (ניתן לראות בתמונה הכתבה) מוליכה בפער גדול ונראה שהיא תבחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully