וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: חוסר הוודאות בהנהלה מעכב החתמת המאמן

10.4.2011 / 21:47

האוהדים מעוניינים בחזרת שמיר להנהלה ובהישארותו של נעים, ש"רק רוצה לשרוד בליגה". הוכנבוים על ההחמצות: "זה מטורף"

הפועל פתח תקוה המשיכה הערב (ראשון) את הבריחה שלה מהתחתית, כשגברה 0:2 על הפועל רמת גן והשאירה לעצמה סיכוי להגיע לפלייאוף האמצעי במחזור האחרון של העונה הסדירה. אלון תורג'מן (14) ומחליפו אוהד קדוסי (81) היו אחראים לשערי הניצחון של המלאבסים, שרשמו ניצחון בית שישי ברציפות באצטדיון רמת גן. לעומתם, האורדונים עמוק במקום האחרון וכבר השלימו עם הירידה ללאומית.

הקהל של הפועל פתח תקוה הריע ממושכות לאחר הניצחון ליובל נעים ושר לו: "תישאר, תישאר". למרות זאת, כרגע אין כל חדש בסוגיית המאמן לעונה הבאה. חבר ההנהלה גל חצור כבר הבהיר לנעים כי אם הוא עצמו יישאר בהנהלה, ירצה להמשיך את ההתקשרות עם המאמן, מה שאומר שחצור צפוי להמשיך למרות שהודיע מוקדם יותר העונה כי בכוונתו לעזוב.

כרגע נראה כי העיכוב נובע מחוסר הוודאות בנוגע לזהות הבעלים. גורם במועדון אמר: "בעוד מספר ימים תתבהר התמונה, אנחנו עדיין מאמינים שאפשר להגיע לפלייאוף האמצעי". חצור בכל מקרה ממשיך להפעיל לחצים על מנת להחזיר את מאיר שמיר לקבוצה, והיום לפני המשחק חתמו אוהדים רבים על עצומה הקוראת לשובו של הבעלים לשעבר.

בחדר ההלבשה פנה הקפטן גל כהן לשחקנים ואמר להם: "זה מסוג המשחקים שבהם לא חשובה הדרך אלא הנקודות". הקשר רפי דהן סובל מ'רגל עץ' וייבדק מחר על ידי הצוות הרפואי של הקבוצה, בתקווה שיוכל ליטול חלק במשחק מול הפועל חיפה.

"מי שחשב שיהיה משחק קל קיבל את התשובה", אמר נעים בסיום המשחק. "במחצית הראשונה הגענו למצבים טובים שלא ניצלנו, אבל גם להם היו הזדמנויות. זה היה משחק פחות טוב שלנו, עשינו את מה שצריך כדי לנצח. כמה שזה יישמע מצחיק, התקציב של רמת גן כפול משלנו. זו קבוצה שעשתה צרות להרבה קבוצות למרות המאזן שלה ולכן אני מסופק מה-0:2. למה אנחנו לא עוצרים? אם ניתן ברקסים אז גם נעצור. אבל ברצינות, הפלייאוף האמצעי לא מעניין אותי, אני רוצה להשאיר את המועדון בליגה".

בצד השני, לירון הוכנבוים כבר נמאס ממחמאות: "בכל שבוע אנחנו שומעים את אותם דברים. היריבים לא פוגעים נגדנו, אנחנו מבטלים אותם, מגיעים למצבים ולא מצליחים לכבוש. זה מטורף. ראיתי קבוצות שהחמיצו, אבל לא ככה. אני לא זוכר סיטואציה כזו. אני רואה את האכזבה על הפרצופים של הבחורים. אנחנו מתייחסים לכל משחק לגופו ובאים לעשות את המקסימום בכל אסיפה, אימון או משחק, אבל אנחנו גם ריאליים בנוגע למצבנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully